PWA 2006 Hawaii Pro - Es posposa per més endavant l'any

A causa dels requeriments dels majors sponsors de l'esdeveniment, el primer gran esdeveniment del 2006, el PWA Hawaii Pro, es postpone per més entrat l'any. L'esdeveniment és tradicionalment el primer per la batalla pel títol de Wave. No obstant això, per adaptar-se a les necessitats de màrqueting dels sponsors, la competició no es celebrarà al mes de març com estava previst i s'emplaçarà en una data més tardana.

PWA Chairman Jimmy Diaz: "Estic segur que tant els navegants com els fans estaran decebuts per haver d'esperar per ser a la competició de Hookipa. No obstant això, estem segurs que aquest temps addicional del que disposarem ens permetrà planificar millor l'esdeveniment que serà un dels crítics per al Campionat d'Onades i un gran èxit per als nostres sponsors i per al windsurfing en general ".

Guanyadors d'edicions anteriors com Jason Polakow (Neil Pryde, JP), Josh Angulo, Daida Moreno (North Sails, Mistral), etc. estaran puntualment a la cita tot i el retard i s'espera que la Hawaii Pro 2006 sigui l'esdeveniment d'onades més prestigiós d'aquest any en el circuit PWA.

Comentaris

Publica un comentari