1 i 2 gener + cap de setmana 2009

salvi

Totalwind Hero
Inauguro les previs i trobades del 2009!!!

Avui 31 diria que s'ha pogut navegar a sant pere amb un bon garbí passatger... el divendres dia 2 hi ha una entrada de tramuntana al nord, l'abast de la qual encara s'ha de valorar.

De cara al finde, ja es veurà... aviam si podem fer una escapadeta.

salvipardas dijo:
Inauguro les previs i trobades del 2009!!!

Avui 31 diria que s'ha pogut navegar a sant pere amb un bon garbí passatger... el divendres dia 2 hi ha una entrada de tramuntana al nord, l'abast de la qual encara s'ha de valorar.

De cara al finde, ja es veurà... aviam si podem fer una escapadeta.

A veure si em puc escapar i naveguem per alla,igual puc o dissabte o diumenge,jejeje,estem en contacte.

jo surto cap a leucate dma de bon mati, aprofitant ke vaig als alps a skiar, a la furgo ia mi kep el material!! yupiii!!! una estoneta x estrenar el 2009!!!

salvipardas dijo:
Ningú ha navegat encara aquest 2009???

Jo encara no,pero aquest cap de setmana ja ho tinc massa ocupat,pujo cap a Empuriabrava fins diumenge.

salvipardas dijo:
Doncs abriga't bé riky... i vigila per les carreteres. Ens veiem!

Mercis pel consell,ja portarem abrics i mantes,ja tindre cura amb l'autopista,si no agafem una moto de neu,jejeje,no de debo,anirem amb cura,gracies.

EII bon any
be jo encara no he navegat al 2009 , i em sembla que auest cap de setmana tampoc podre navegar : BRR Tinc un mono!!
Doncs si ricky ves en compte i agafa les cadenes per si de cas neva, o bé posa-li uns esquis a la taula de windsurf jejejeje i fas windski [ojos2] [ojos2] [ojos2]
Salutacions a tots

Volver