175 km looong

salvi

Totalwind Hero
GuyCribbRaid.jpg

http://www.guycribb.com/windsurfing_technique_holiday_DVD_0001v01news348.htm

Bournemouth to Brighton- record breaking trip!

17 windsurfistes van partir de Bournemouth a les 10,30 del dissabte 30 de juny... amb uns 10 nusets. Cap al migdia es va posar en 20 nusos!, amb el cel clar i... camí de Brighton!!!

175 Km!!!! Res... 😁

EL VÍDEO:
http://www.guycribb.com/windsurfing_technique_holiday_DVD_0152v01.htm

salvipardas dijo:
GuyCribbRaid.jpg

http://www.guycribb.com/windsurfing_technique_holiday_DVD_0001v01news348.htm

Bournemouth to Brighton- record breaking trip!

17 windsurfistes van partir de Bournemouth a les 10,30 del dissabte 30 de juny... amb uns 10 nusets. Cap al migdia es va posar en 20 nusos!, amb el cel clar i... camí de Brighton!!!

175 Km!!!! Res... 😁

EL VÍDEO:
http://www.guycribb.com/windsurfing_technique_holiday_DVD_0152v01.htm

No estaria malament intentar-ho,es a dir per eixemple,sortir de Roses i arribar a Barna o mijor encara,sortir de Le franqui i arribar a Barna,pero penso que seria mijor fer-ho a Catalunya,suposo que caldran permisos i embarcacions que ens facin companyia tot el trajecte oi???tu que tens contactes,es podria mirar de fer 20 valents fer desde Roses fins Tarragona,com h veus???i aixi sortir al Guinnes oi???o es massa??si portem una bona taula,i bon material com una vela de 7.5 si no buefa i la previ es faborable per tots/es i si n'hi han windsurfistes que no siguin pros amb els pebrots per fer-ho....

No es tan mala idea penso,sempre a la vora de la costa,a mig km de distancia de la costa aniria be oi????.Si es fa alguna travessia d'aquestes jo vaig de ben segur!!!!!i recorrer tota la costa catalana ben fet aixo si,jo ho faig,es mes podria parlar amb un amic que es director d'una discoteca de renom de Empuriabrava que pot ser ens podria patrocinar,es a dir el vaixell de companyia,menjar,tot el que calgues,sempre i quan li donesim les dades necesaries,a lo mijor ho fa,si no parlar amb Camilo a veure si ell posa les taules,no se tu ho sabras mijor que jo el que caldria,els permisos suposo que de la FCV o la FEV.Ja em diras alguna cosa,jo tinvc els pebrots necesaris per fer-ho. [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

RCPC.

Bufff... Cal molta organització i, penso, que les persones que es dediquen professionalment a això de les regates, federacions, distribuïdores, marques, botigues... vulguin organitzar-se, posar els mitjans i fer-ho.

Una cosa està clara: una travessia no competitiva tindria més èxit i seria molt més popular que una prova de freestyle. Per descomptat... I si hi ha un circuit català i nacional i canari de proves de wave, freestyle, etc. que demanen bastant de vent i molt de nivell, ostres!, una travessia és un projecte a l'abast de qualsevol windsurfista i molt engrescador... I tothom s'ho passaria de la òstia sense competir... només arribant en grup i navegant junts, que és el que més ens agrada, amb un objectiu comú... arribar!!!

Potser amb la travessia Trabu-Sant Carles ens convertim en pioners del "long distance revival"...

Jo puc participar... i portar Aquarius per a tothom!!! 😁 Però no està en les meves mans involucrar-me i pretendre organitzar... N'hi ha que ja estan dins del mundillo i ho podrien fer... Parla amb el Xavi Torres o amb l'Uri (Organitzador de les regates Techno Class).

salvipardas dijo:
Bufff... Cal molta organització i, penso, que les persones que es dediquen professionalment a això de les regates, federacions, distribuïdores, marques, botigues... vulguin organitzar-se, posar els mitjans i fer-ho.

Una cosa està clara: una travessia no competitiva tindria més èxit i seria molt més popular que una prova de freestyle. Per descomptat... I si hi ha un circuit català i nacional i canari de proves de wave, freestyle, etc. que demanen bastant de vent i molt de nivell, ostres!, una travessia és un projecte a l'abast de qualsevol windsurfista i molt engrescador... I tothom s'ho passaria de la òstia sense competir... només arribant en grup i navegant junts, que és el que més ens agrada, amb un objectiu comú... arribar!!!

Potser amb la travessia Trabu-Sant Carles ens convertim en pioners del "long distance revival"...

Jo puc participar... i portar Aquarius per a tothom!!! 😁 Però no està en les meves mans involucrar-me i pretendre organitzar... N'hi ha que ja estan dins del mundillo i ho podrien fer... Parla amb el Xavi Torres o amb l'Uri (Organitzador de les regates Techno Class).

Ok,merci per l'aclaracio,ho comentava per aixo precisament,per que la gent que participa es....gent com nosaltres que naveguem quan ens deixa el vent,gent normal de carrer,sense guanyar res mes que la satisfaccio de finalitzar una travesia de grans dimensions,el que es realment important quan es fan cosas d'aquests tipus,que la gent s'ho pasi d'allo mes be sense anim de guanyar res,nomes il·lusio per acavar la prova.

De totes forms intentare parlar-ne amb el Xavi (FCV) si jo estic equivocat a veure si al menys es pot fer si mes no de Sant Pere fins a Barna,(la base o CMV),la qüestio es que la gent conegui aquest esport i comprovi que no es tan perillos,que es un gran esport i una forma de pasar-ho be fent coses divertides i en grup,igual aconseguim que la gent respecti mes el mar i les nostres platges i com no a la resta de usuaris no sols de les platges si no de persones que son al mon.

vaia craks, 175 km no et cances molt???
i a mes a mes amb tant de ven, ja m'agradaria podero fer aixo
i teniu raó, estaria bé que s'organitzes una cosa aixis aqui catalunya!!!
avera si ho aconseguim [saludo]

uau, impressionant el video.

respecte a la travessia que comenta en Ricky... [ojos2] no crec que hi hagi gaire gent amb suficients condicions físiques per aguantar una travassia roses-tarragona (al meny jo segur que no) crec que seria més prudent montar una travessia tipus roses-l'escala, o alguna cosa així.

jordi-navata dijo:
uau, impressionant el video.

respecte a la travessia que comenta en Ricky... [ojos2] no crec que hi hagi gaire gent amb suficients condicions físiques per aguantar una travassia roses-tarragona (al meny jo segur que no) crec que seria més prudent montar una travessia tipus roses-l'escala, o alguna cosa així.

Roses-L'Escala amb gregalet és relativament fàcil. La tornada es faria cenyint... és així?

sí efectivament, en línia recte de roses a l'escala i deu haver uns 16-17 km, el que es convertiria en una travessia de 40-45 km entre anar i torna si tenim en compte cenyides, canvis de rumb...

jordi-navata dijo:
sí efectivament, en línia recte de roses a l'escala i deu haver uns 16-17 km, el que es convertiria en una travessia de 40-45 km entre anar i torna si tenim en compte cenyides, canvis de rumb...

Encara que la idea m' agrada potser encara es massa pel meu nivell. [ojos]

Primer provaré fer la de Trabu a veure que tal.

Hola a todos:

He leido con detenimiento el tema, y creo que es irrealizable una travesia de Rosas a Barcelona, incluso para los pros.

Me explico: en el golfo de Rosas, puede soplar marinadas o garbi de componente S/SW y tramontanas de componente N.

Cruzar la bahia de Rosas, se ha hecho alguna vez pero siempre en sentido inverso con vientos de componente sur, travesia L'Escala-Rosas, con tramontana a nadie se le ocurre hacer una travesia Rosas-L'Escala, almenos que yo sepa, porque es obvio que con vientos de + de 28 nudos, con material pequeño y teniendo que hacer bordos y más bordos a alguien se le ocurra llegar hasta L'Escala, no digo que sea imposible, pero solo al alcance de muy pocos.

En el supuesto que se decidiese salir con Tramontana de Rosas a Barcelona, que hacemos con el material pequeño, una vez superada la Tramontana ya bien sea en Pals o incluso en el mejor de los casos hasta Palamós, los barcos de asistencia nos cambiarian el material de Wave por material de Race? o se tendria que salir con material grande desde Rosas con vientos superiores a 25 nudos? a ver quien es el majo que con vientos de + de 25 nudos hace el beach star con 1 vela de 8 mts. [bonk] .

Si es en el caso contrario, salir de Rosas en dirección a Barcelona con vientos de componente sur y material de Race se tardarían aprox. de 4 a 5hrs en atravesar la bahia de Rosas, la aventura para la inmesa mayoria de no-pros acabaria en la playa de Riells en L'Escala, agotados de traslochar y virar para hacer frente el viento en contra.

Lei la propuesta de la travesia Sant Carles - Trabu y no la vi del todo mal, por recorrido (15 Kms), con vientos constantes de componente sur, sin apenas tener que cambiar el rumbo y realizable sin contar roturas de material ni cambios de viento, esto se puede intentar, sin demasiado riesgo de acabar en fiasco, lo de Rosas - Barcelona ya me lo contareis.

Saludos

Bon vent a tot-hom

Ben mirat tens tota la raó. Suposo que navegues habitualment a la Costa Brava.

Jo veig factible fer Roses-L'Escala amb llevantet... Però, vaja, costaria encertar el dia...

Trabu-S.Carles ja té precedents i sembla una proposta realista i realitzable per a qualsevol aficionat.

Som-hi!!!

Volver