Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kikeaudi dijo:Desde demá dilluns ja estic per BCN i voldría anar a castefa.
Encara que sigui una mica amestralat, entra be allí?
A quin Spot puc anar, ja que solia anar al nautic pero els carres de entrada a platja ara son peatonals.
Algu anirá a Castelldefels?
silent dijo:kikeaudi dijo:Desde demá dilluns ja estic per BCN i voldría anar a castefa.
Encara que sigui una mica amestralat, entra be allí?
A quin Spot puc anar, ja que solia anar al nautic pero els carres de entrada a platja ara son peatonals.
Algu anirá a Castelldefels?
Pot entrar y pot fer-ho bé, però també pot fer-ho en forma de ratxes. Es navega de la seguent manera: s'espera la ratxa a la vorera, quan es veu que comença a entrar, s'entra corrents, beachstart, salts a la trencant, jibe (no fer el bordo massa llarg) y tornada amb surf. Pases de 4 kt a 30 segons i tens uns minuts per aprofitar-ho fins que baixa de cop. Si no tornes a temps et quedes surant com una boia fins a la propera ratxa. No es el millor però es navega amb onades amb una orientació ideal per surf (side-off) sense fer kilometrada.
A vegades entra bé i constant, segons si està més aponentat o amestralat. Kastas m'agrada molt i ga molt que no ho aprofito amb bones condicions, però demà toca currar.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.