22-23-24 Març 2011. Llevantada?

a malgrat un llevant innavegable , a mes una pluja/pedregada que no ens ha rebentat les veles de miracle. ara 12-14 ara 30 el mar estaba prou be pero una fuk#~€€#~€¬@#@ing meeeee"·$"·%$"·@#~@#€r@#~@#ãaaaa!!!!

COm demá sigui igual es per [vomito]

Doncs avui he estat dinant al passeig marítim de Bcn davant l'Hospital del Mar i feia una pinta collunada...
Demà Vilanova!!

En Barcelona se ha podido navegar bien hoy. Salida fácil junto al espigón de la Base náutica y no demasiado mar fuera.

A primera hora ha estado mucho rato para 6.5m

Luego se ha puesto para 5.3m pero yo ya me teneia que ir [bonk]

I jo deia que feia mal temps! [meparto] A veure si el mar no està molt encabritat a Barcelona, perque demà pinta un dia estupendo!

Late night session a Kastas [windsurfing.gif] , ha estat una mica arriscat per que estaba sol i era molt terral pero bueno.

Big day avui oer slalom amb 7mts , un 10... també es podia amb 5.8 pero amb el mar planet del gregal valia la pena anr una mica fort... [applaudit]

Aixó si mai aprendre la trasluchada, només un parell d'elles... [muro]

En fi a practicar! bordos curts i molts intents!

ummm me he perdido algo?? [smilie=gaydude.gif]

Segun que hagais avisar hombre... [meparto]

Eric / wind dijo:
Dia perfecte per a mi a Vilanova. He muntat 5.0 en comptes de 6.0, que potser es el que calia (15/20kn), però m'ha permès anar còmode i enganxat tota l'estona amb l'arnes controlant la situació. Alguna pseudo planejada, allò anava molt ràpid per a mi, i algun mini salt superant alguna onada. Res del altre món per a la majoria, però a mi ma pillat per sorpresa i ho he flipat.. [sorprendido]

M'agrada molt Vilanova amb Llevant, i també el fet de trobar gent coneguda als diferents spots. Avui un parell de companys del Bunker amb els que despres em anat a fer la cervesa, també en Josep (Gpe) i l'amic Itàlia Jubilat de Castelldefeles, que des de que li vam explicar que el Llevant millor a Vilanova, no s'en perd ni una amb la seva RRD.

Content... [sing]
Eric, ja vas amb straps? Si es així, ets un crack! [applaudit]

Estás al millor moment, on cada dia aprens una cosa nova..

No com jo que estic estancat amb la trasluchada de fa un any! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

not dijo:
Estás al millor moment, on cada dia aprens una cosa nova..

No com jo que estic estancat amb la trasluchada de fa un any! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

Not, hi ha un Dvd de los 12 pasos de la trasluchada de Dasher, l'enrique també el te... si vols un dia que quedem amb alguna trobada et faré una copia.. es molt ilustratiu.

et paso un link del video que he trobat, esta en espanyol.

http://www.bigwinds.com/wind/category/16/product/703

Si , si m'el se de memoria..... [bonk] [bonk] pero no es lo mismo "decir que facer...." [meparto]

Volver