25-26 desembre N-E a Bcn?

salvi

Totalwind Hero
He consultat el windguru i per divendres hi ha un inusual parte de molt de vent de Nord Est (??).

És possible que sigui en forma de pluja... no sé segur...

Jo estic out, he agafat la grip. Bones festes a tothom.

segurament o no entrará o será un temporal de llevant amb mar infernal , aigua i fred , pero s'ha de veure...

SI realment es un gregal a malgrat hi entra molt be , un pelet de terra i no aixeca massa mar.

A veure que es posa a l'aigua amb els galets a mitg pair!!!! [big-laugh]

Bon nadal!

De moment sembla que pot ser millor disabte amb menos putja.
HA! i els galets al igual ja se han pait,jejeje

BON NADAL per totom

Si algu a navegat entre avui i ahir que m'ho digui i el faig el meu heroi!

Tot el litoral devastat, ens hem quedat sense platjes ni passejos maritims, onades de 6 metres, ports i embarcacions destruides... Si algu a navegat es que no és humà 😁

S'agrairia material fotografic ja que es impressionant! I a la tele m'han deixat amb les ganes despres d'algunes imatges!

Demà pujo a s'agaro, m'agradara veure com a quedat... un amic m'ha dit que literalment NO HI HA PLATJA... costa de creure...

Per cert, stic sense internet :S

I portu mesos sense navegar :S :S

Salutacions a tots!

sembla que tots ens hem dedicat, a fer culte al sofá, canelons y galets a dojo... [meparto] , a veure si els dies que queden el temps es comporta y ens porta un bon regal per reis!

Sembla que el temps empitjorarà... La llevantada ha estat, com ja deveu haver vist, devastadora. El temporal amenaça de tornar-se a refermar.

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=574254&idseccio_PK=1021

La pitjor tempesta a la costa brava des de fa 50 anys:
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=574192

L'onatge devora la costa de BCN a l'Empordà i mata tres persones.

La tercera víctima, que se suma a les dues de Sant Esteve, va morir de matinada al Port Olímpic

L'aigua va entrar de forma violenta en un restaurant de Platja d'Aro i va ferir tres homes i una dona

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=574191

L'avarada de windsurf del CMV ha quedat completament arrassada. Taules i veles apilades. Dema entrarem a treure-ho tot i a veure que queda. No sabem la magnitud real. Es possible que es tingui que tirar cantitat de material. Treuré fotos. A la base no ha passat res?

[saludo]

Quin desastre, em sap molt de greu... Per cert, ¿té el club alguna assegurança o no es fa responsable?

Se'm passa pel cap que si per exemple entren a robar a qualsevol club o hi ha un incendi, etc., ¿els clubs es fan càrrec de les pèrdues o què?

Jo avui baixaré a la base per fer unes fotos del material a la venda (peu de missatge), miraré a veure com ha quedat la costa i si puc faré fotos.

Avui la base estava tancada... El panorama era desolador. La força del temporal ha escombrat literalment totes les embarcacions del recinte, la tanca d'alumini ha quedat arrencada i desplaçada uns quants metres, tota la sorra plena d'escombraries, barques escampades per la poca sorra que ha quedat... Per sort, al material de windsurf no li ha passat res.

Adjuntos

• IMG_0965.jpg
    IMG_0965.jpg
    117,8 KB · Visitas: 675
  • IMG_0967.jpg
    IMG_0967.jpg
    67,5 KB · Visitas: 677
  • IMG_0968.jpg
    IMG_0968.jpg
    77,4 KB · Visitas: 678
  • IMG_0969.jpg
    IMG_0969.jpg
    145,7 KB · Visitas: 677
Bufff, el CMV quins records que em porta... i per la tele ja he vist com a quedat... per flipar! Els meus raqueros, els catamarans que estaven a terra tots volcats, apilats, trencats... Si es veien onades passar per sobre de l'espigó!

Jo tinc material fotografic i videos del passeig k va de Sagaró a platja d'aro. del dia seguent el temporal... encara es veien onades ben grans! Ja ho penjare quan tingui temps...

S'agaró ja no té platja ni passeig [sorprendido]

vídeos del temporal al youtube

port olímpic

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

barcelona

etc.

!I M P R E S I O N A N T E! y yo en Fuerteventura con solecito y 21ºC sin enterarme de nada [goofy]

Ayer fui al CMV y el hangar de windsurf estaba destrozado, tablas rotas, botavaras y mastiles partidos, barro por todos lados...

Yo he tenido suerte y mi material no ha salido mal parado del todo.

A ver si tengo un rato este finde y cuelgo un pequeño report de fuerteventura. [platano2] anque tengo pocas fotos [crybaby]

Llançà també s'ha vist força afectada, mireu l'ona que apareix cap a 1:28

Enrike dijo:
!I M P R E S I O N A N T E! y yo en Fuerteventura con solecito y 21ºC sin enterarme de nada [goofy]

Ayer fui al CMV y el hangar de windsurf estaba destrozado, tablas rotas, botavaras y mastiles partidos, barro por todos lados...

Yo he tenido suerte y mi material no ha salido mal parado del todo.

A ver si tengo un rato este finde y cuelgo un pequeño report de fuerteventura. [platano2] anque tengo pocas fotos [crybaby]

Ja ens explicaràs Enrike. Esperem reportatge amb tot detall eh?

Fins aviat, ens veiem,
salvi

El temporala Barcelona. Última hora

Els espigons van evitar danys més greus a les platges de BCN.

La Barceloneta, la Nova Mar Bella i Llevant són les tres platges de Barcelona més afectades pel temporal.

Tant l'Ajuntament de Barcelona com l'Àrea Metropolitana ja s'han posat a treballar perquè les platges tornin a estar en condicions abans que els banyistes tornin en massa a l'aigua, per Setmana Santa.

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=574641&idseccio_PK=1021

Doncs ja veieu... jo recomanaria no treure's els escarpins si penseu navegar a Barcelona, perquè les garanties de sortir il.lès són escasses. Vidres, llaunes, ferros rovellats i altres elements tallants... Perill a la vista!

I després de la tempesta, la calma... a veure si ja podem començar a navegar amb tèrmics. Bon cap d'any! [saludo]

salvipardas dijo:
CMV

http://c2sailboards.wordpress.com/2008/12/27/efectos-del-temporal-de-levante-27122008/

Si aixo va pasar al CMV...que us va pasar a la Base?¿?¿?.Quina llastima,tant ve que ho tenien...ara a veure reparacions,assegurances,socis,etc...tot per que ningu va voler sortir a navegar!!!!.No de debo,quina p.....!!!!tenen feina per temps i la gent que hagi trencat el material?¿?¿?suposo que ho arreglaran oi?

La base ha sufrido serios daños. Ayer pasé, estaban ordenando los barcos que habían chocado unos contra otros. También estaban quitando el palmo de arena que había invadido todo el recinto. Los hangares de tablas parece que no se han visto afectados (gracias Neptuno por tu consideración!!) pero la valla del recinto está arrancada de su base de cemento. De momento la han vuelto a poner de pie clavada en la arena. Creo que en algun tramo incluso se ha roto la base de cemento.

Se han movido toneladas de arena (algunas han entrado en la Base): la playa ha desaparecido hasta la mitad, las duchas públicas están medio suspendidas en el aire, han salido las rocas del espigón como flores en primavera, al igual que un montón de mierda (latas, papeles, etc....)

Eso si, la entrada al mar va a ser más facil hasta que "reconstruyan" la playa dejandonos el típico escalón-precipicio. Ahora es un suave paseo en la orilla (el escalón ha quedado unos metros atras)

Volver