rikywave
Totalwind Gurú
A veuere,ho dic per una cosa molt simple,baixo a Trabu.Pero,no ho fare sol,quedare alla amb el Carli i el seu cunyat (no me'n recordo del seu nom,mecachis!!!perdoneu Carli).Pasara una cosa nova i penso que divertida,els hi comentare que si fem la travessia sols,junts i amb un parell de pebrots;nomes per veure com sera quan la fem tots junts,no bufara massa,un 15 nussos de ratxes amb uns 11-12 constants de SW;pero amb la esclafor que fara (22-23 graus sense nubols,uns 28)penso que seran uns 15 nussos amb ratxes de 17-18,pero aixo sols es un pensament meu.Doncs be,si volen fer-ho,anirem parant (si volen) per fer fotos tambe si volen o portem camara.
De moment es tot el que puc avançar,si algu vol venir ja sap on som,o que em truqui al meu movil que la majoria ja el teniu.Una abraçada a tots/es i si algu mes s'apunta ja sabeu,la resta que tingueu una gran navegada amb vents faborables i sigueu bons.
Per cert,en Carli i el seu cunyat (que no em surt el nom,mecachis,perdoneu)lo mes segur es que es quedin per alla,si no es conectan no els hi digueu res,m'agradaria que fos una sorpresa aixo de la minitravessia d'anada i tornada.
De moment es tot el que puc avançar,si algu vol venir ja sap on som,o que em truqui al meu movil que la majoria ja el teniu.Una abraçada a tots/es i si algu mes s'apunta ja sabeu,la resta que tingueu una gran navegada amb vents faborables i sigueu bons.
Per cert,en Carli i el seu cunyat (que no em surt el nom,mecachis,perdoneu)lo mes segur es que es quedin per alla,si no es conectan no els hi digueu res,m'agradaria que fos una sorpresa aixo de la minitravessia d'anada i tornada.