28 entra a malgrat

not

Totalwind Legend
bon dia nois esta entrant a malgrat 17-23 de garbi aponentat...

el busca marca 10-18 a palamos -platga d'aro

jo no puc anar-hi pero els que pugueu... sera un dia rufu i si a aquesta hora ja esta amb 20 nusos , segur que será una dia durillo....

Sort!!

no es cap inocentada!!!

No hace falta que seas así hombre, dando envidia ala gente que intenta levantar el país, te marchas y te callas [rambo]

bueno buena suerte pedazo m....

alextxell dijo:
14, marxo en 30min.
[egipto.gif]

Luego nos pones un report completito de como ha ido,a ciertas personas que levantan el pais dejalos!!!!,tu navega,a mi tambien me dais envidia,sana por eso,pero por lo menos se que alguien disfruta como un cosaco.

A castelldefels no se com ha anat.... aqui al final ha estat moderat amb 15-20, ha sortit el solet un rato els que han anat segur que han disfrutat!!!

Dema a veure si puc anar-ho jo!!! [muro]

not dijo:
A castelldefels no se com ha anat.... aqui al final ha estat moderat amb 15-20, ha sortit el solet un rato els que han anat segur que han disfrutat!!!

Dema a veure si puc anar-ho jo!!! [muro]

Yo mañana curro, pero tengo tanto mono que si no entra en barna soy capaz de darme la gran escaqueada al mediodia y irme para malgrat.

A ver si nos vemos not, yo si voy llevaré una jp amarilla antigua de 95L que tengo en el parking a mano.

radjo dijo:
voy a direccionar al foro a tu jefe, je, je,....

por cierto en castefa ha entrado hoy de PM, seguro que alex ha triunfado

Jejejeje,que malo que eres radjo....jejejeje
Espero que alex se lo este pasando en grande en vez de en pequeño,jejeje

Doncs quina sort heu tingut!

A S'Agaró va entrar sobre les 11 mimagino, ja hos ho confirmara en salvi, es va arribar a posar per 4.7 aponentat i sortint de la bahia hi havia onades ben verticals (aixo em van dir)

Vaig anar a pel material a casa amb en salvi i quan vam arribar de nou el vent havia parat... a aixo de les 14-15h

[muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

Avui res de res no pasa duna brisa....

Esperarem a demà!

A S'Agaró devia ser l'únic lloc on va fallar el vent... Bé, com diu el Lluís, per a 4.7 tot el matí fins que vam arribar nosaltres. Ja és tenir mala sort. Jo vaig sortir amb 6.5, un bordo (és que des de la sorra enganyava molt), paro per canviar i adéu al vent. Se'ns va quedar una cara de tontos al Lluís i a mi de pena [meparto]

Bravo pels qui heu triomfat i bon any si no ens veiem.

Volver