2on Aniversari de "C2"

alextxell

Totalwind Legend
En aquests dies s'ha complert el segon aniversari de la marca de taules custom ubicada a Barcelona "C2" desde aqui la nostre felicitació.
AAAAAAh i que sigiuin molts mes.

Clar que sí! I una bona manera de celebrar-ho és deixar un comentari o felicitació al seu blog.

aquí:
http://c2sailboards.wordpress.com/2009/05/22/what-are-concept-boards/

Moltes gràcies a tots!!!!

Quina taula era?

Felicitats Camilo!!! Felicitats per els dos anys, per la tabla encara no et puc felicitar, perque encara no la he tastat. ja la tinc a roses, pero encara no ha tocat l'aigua.
o sigui que t'hauré de felicitar dues vegades.

P.D. Jordi Navata, jo soc de figueres i navego al si us plau.tinc la tabla en un container tot l'estiu devant de la platja.i com que ho tinc tot alla, vaig en moto i no tinc de buscar aparcament, plego a la 1 i a la 1 i 20 ja estic a l'aigua, exagerant, pero casi casi.
queden 4 places de parking, son els mateixos del nou club de port de la selva i llança.
per si a algí l'interessa.

fatsurfer dijo:
P.D. Jordi Navata, jo soc de figueres i navego al si us plau.tinc la tabla en un container tot l'estiu devant de la platja.i com que ho tinc tot alla, vaig en moto i no tinc de buscar aparcament, plego a la 1 i a la 1 i 20 ja estic a l'aigua, exagerant, pero casi casi.
queden 4 places de parking, son els mateixos del nou club de port de la selva i llança.
per si a algí l'interessa.

ja m'ho he imaginat quan dèies que anaves a davant del siusplau. Jo navego molt amb en xavi a port, jo el que faig, és pacto amb ell un preu per llogar el material tot l'any entre setmana, navegi els dies que navegi, això ja ho fèiem abans, fora de temporada ens enviavem un missatge si estava bé per navegar i si jo em podia escapar i ell també doncs ell anava cap allà amb el material dels dos i el montava, així quan jo arribava només m'havia de posar el traje i al cap de tres hores tornava a estar a la feina, ara amb la botiga encara és més fàcil, pq té el material montat i només és decidir i navegar, i si el vent varia, doncs canvio de material ràpidament, sense perdre temps.

el cap de setmana, navego molt poc, pq molts dissabtes matí em toca treballar, i amb una nena de 2 anys i la dona embarassada (espero un nen per finals de juny), prefereixo dedicar el cap de setmana a la familia, però si m'ho puc combinar vaig a navegar a sant pere amb el meu material, pq així em trobo amb els meus cunyats que pugen de girona, i en jordi que ve d'Olot i els queda més aprop Sant Pere.

per cert, jo també tinc una C2 és una freewave 108 lts, que justament fa 1 any que la tinc, i n'estic molt satisfet, és una taula molt ràpida, i amb una facilitat per saltar increïble.

Volver