carli dijo:
jo no crec que em pugui escapar dema, em tens que explicar com arribar al trabucador, a lo millor baixo el cap de setmana.
ets el rei de els emoticonos t'expliques de putra mare, jo no tinc ni papa.
Lo primer de tot,donar-te'n les gracies per allo de les emotions
![bonk [bonk] [bonk]](/foro/smilies/bonk.gif)
,es molt facil,si baixes per AP7 tens que sortir per la sortida nº 41,la de Sant Carles,llavors arribes al peatge,quan surtsm d'aquest tens un parell de carrils,et fiques en el de la esquerra,(si no recordo malament)segueixes recte,nomes passar l'Ebre (sense arribar a travessar el pont) veuras uns pins a ma dreta,just alla veuras una sortida (no vagis massa rapid,si no te la pegas)
![cabreado [cabreado] [cabreado]](/foro/smilies/cabreado.gif)
arribes a una crüilla la pases (travesses un petit pont,per portar aigua els conreus)uns 20 metres mes endavant tens altre crüilla, (a ma esquerra tens una bentzinera,davant la Ford)gires cap a la dreta,continues esa carretera fins arribar a una glorieta,la bordeixes fins la tercera sortida que posa platges (si no estic equivocat) es a dir,rebasses un parell de desviaments,nomes pasar el que indica "La poble del Delta" (em sembla)la següent et fiques,(tot aixo en la mateixa glorieta,no corris massa si no te la pasas)continues recte,la primera sortida que posa platges et fiques,tota esa carretera recte,aniras veient sortides pero tu recte,quan arribis a un lloc on es veuen uns edificis a 1km mes o menys,n'hi ha indicador que posa Trabucador,gires a ma dreta,tot recte fins el final,ja veures algun kiter,quan no puguis mes gires a ma esquerra,fins al final (uns 50 metres mes o menys)arribes a un cami de sorra,davant tens una platja i a ma dreta vues com una construccio sense acabar,ja veuras que el de davant (si en tens algu)gira a ma dreta,doncs tu tambe,quan arribis a aquesta cosa que sembla un "merendero" de fusta paras i dones una volta per alla,on trobis lloc aparques,ja has arribat!!!!!!
![ceji [ceji] [ceji]](/foro/smilies/ceji.gif)
,es mijor que surtis a sotavent,es a dir a la esquerra d'on estan els kiters,alla es posen els que comencen,
![disparo [disparo] [disparo]](/foro/smilies/disparo.gif)
no es broma son bona gent els que solen anar per alla,
![yikes [yikes] [yikes]](/foro/smilies/yikes.gif)
montes i a sortir com un boig!!!!.Si en tens qualsevol dubte em fas un truc i t'indico ok????
![shot [shot] [shot]](/foro/smilies/shot.gif)
per cert si tens un cotxe vermell tingues cura al ultim desviament,n'hi han bous
![mepiro [mepiro] [mepiro]](/foro/smilies/mepiro.gif)
.Poca cosa mes,que disfrutis i a navegar que t'ho pasaras d'allo mes be.Per cert si vas per nacional has d'anar sempre cap a Valencia-Castello,arribara un moment que pasaras l'Ampolla (em sembla)doncs tingues cura ja que despres hi ha una bifurcacio,un carril va cap a Valencia i l'altre cap Amposta si no recordo malament,just despres passas l'Ebre i ja segueixes les indicacions que t'he donat,
![ola [ola] [ola]](/foro/smilies/ola.gif)
.Doncs si pots fes report,per qualsevol dubte pots demanar per alla per Trabu i t'ho indicaran be tranquil.Fins aviat i a veure si podem fer alguna navegada junts!!!!!
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)