7/06/08 dissabte al trabu....

carli

Totalwind Gurú
Algu s'apunta per baixar al trabu el dissabte, ja no m'agunto mes tinc molt de mono, vull coneixer aquell spot que sempre bufa el vent (per veles petites ) [muro], ja le demanat al Riky com arribar-hi, surto desde Bcn si algu es vol apuntar.

Si hi ha previsió escoltu ofertes o sugerencies. 😁 😁

carli dijo:
Algu s'apunta per baixar al trabu el dissabte, ja no m'agunto mes tinc molt de mono, vull coneixer aquell spot que sempre bufa el vent (per veles petites ) [muro], ja le demanat al Riky com arribar-hi, surto desde Bcn si algu es vol apuntar.

Si hi ha previsió escoltu ofertes o sugerencies. 😁 😁

Jo si la dona em deixa no vaig dema i baixo el dissabte,aixi prdriem quedar,per cert no sempre son veles petites,esta tan pla que si vas una mica pasat de vela no pasa res i a sobre vas com les cabres, [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] porta't una de 7 o 6.5 una de 5 i una de 4 o 4.5,si tens sort acabes amb la de 4 si no navegues tot el dia amb la de 7 i si vas molt pasat amb 5,perill n'hi ha el just,tens escapatories i si et pasa alguna copsa (esperem que a ningu li pasi)vas a parar a un costrat que fas peu,deixam parlar amb la dona i si puc vaig el dissabte en comptes de dema... [bonk] [heavy] [heavy]

radjo dijo:
No me hagáis esto que yo tb quiero ir [crybaby] , aunque prefiero pasar el fin de semana con mi mujer 😁

[ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] Como???? [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] yo tambien quiero pasar el fin de semana con la mia pero....para eso tengo la noche,jejeje [heavy] [heavy] [heavy] durante el dia navego,por la noche [smilie=gayfight.gif] [smilie=gayfight.gif] [smilie=gaydude.gif] [ceji] [ceji] [ceji] [ceji] [ceji] [ceji] [ola] [ola] [disparo] [ola] [ola] [cervezas] [aplausos] [applaudit] [bow] [bow] [shot] ya me entiendes,ademas asi cojo flexibilidad para el dia siguiente....... [smilie=yawn.gif] [smilie=yawn.gif] [smilie=yawn.gif] [smilie=squezer.gif] [smilie=squezer.gif] [smilie=squezer.gif] con la peque....pero yo al final ire mañana no me deja cambiarlo.... [lloron] [lloron] [lloron] asi que mañana [smilie=drive.gif] [smilie=drive.gif] y a [smilie=eusa_dance.gif] [smilie=dance1.gif] [shot] [shot] [shot] [shot] todo el dia!!!!!!

Yo puede ser me apunto, bajo el viernes por trabajo a valencia y me quedo por allá los dos días en principio.
Espero que se confirme la previsión!

Vale, cuants mes siguem mes riurem. Ja anire mirant la previ i consultant amb el nostre crack o local de la zona Rikywave 😁 😁 jeje si no pots escaparte.

la mujer la tengo un muy vista nos vemos cada dia, jeje el viento no.

ah, hi ha prevista competició amés a més...

"Per segon any els 40 Principals i Windsurfcat us convoquen a les terres del Delta de l’Ebre per a disputar una de les millors proves de la temporada. Riumar (Deltebre) es convertirà, els dies 7 i 8 de juny, en el centre d’atenció del Circuit Català de Funboard. La modalitat estrella serà el freestyle i l’acompanyarà un eslàlom. En aquesta ocasió l’organització ha previst acollir proves de Fórmula Windsurfing i Techno 293. "

carli dijo:
Vale, cuants mes siguem mes riurem. Ja anire mirant la previ i consultant amb el nostre crack o local de la zona Rikywave 😁 😁 jeje si no pots escaparte.

la mujer la tengo un muy vista nos vemos cada dia, jeje el viento no.

Al final em deixa anar el dissabte, [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] ara es esperar que n'hi hagi previ,pero pel que veig durant la setmana suposo que si,a mes he llegit..... [pc] [pc] que faran una proba de windsurf??Fun???i slalom????a Riumar????doncs com sigui mes tard de les 11 es quedaran amb un parell de nassos!!! [yikes] [yikes] [yikes] sense vent,normalment si entra un Mestralet a les 11 s'acaba,jejeje, [mepiro] [mepiro] [mepiro] tots cap a Trabu!!!!.

a Riumar hi haura molt bon ambient i es un bon dia per anar a passar amb tota la family. JO no puc estar per (examens), pero l'escola portarem equips d'iniciació i taules noves 2008. per fer els seus primers pinets a tothom qui vulgue!!

es podra veure nou material, a part música volei, etc... despres gran sopar al camping

L'any passat va ser un gran exit. Tot i la falta de vent tothom es va ficar a l'aigua. a mullar el material, i a fer cada u el seu reportori de piruetes low wind, a final es va fer una llarga distantcia amb garbi.

espero que vos animesseu.

bon vent a tothom!!

CarLeS dijo:
a Riumar hi haura molt bon ambient i es un bon dia per anar a passar amb tota la family. JO no puc estar per (examens), pero l'escola portarem equips d'iniciació i taules noves 2008. per fer els seus primers pinets a tothom qui vulgue!!

es podra veure nou material, a part música volei, etc... despres gran sopar al camping

L'any passat va ser un gran exit. Tot i la falta de vent tothom es va ficar a l'aigua. a mullar el material, i a fer cada u el seu reportori de piruetes low wind, a final es va fer una llarga distantcia amb garbi.

espero que vos animesseu.

bon vent a tothom!!

A mi m'agrada l'ideia,pero en Carli vol coneixer Trabu,tu ja saps com es navega per alla,a lo mijor fem una pasadeta i ens quedem per alla si bufa i esta planet,alla el que son boniques son les ones,pero jo com que aixo de saltar [sorprendido] [sorprendido] encara es una mica aviat!!!salts involuntaris els que vulguis pero el tema de Forward's,arial's,etc,etc,voluntaris com que no,encara,tot cami s'ha de recorrer pero no quan tornes a navegar despres de 18 anys!!!si ja se no s'oblida,pero tampoc tens tanta agil·litat com quan tens 12 anyets,ni ets tant tirat cap endavent,ni peses elmateix,etc,etc,...Per aixo recomano que mai es deixi de practicar,no s'oblida pero et dona mes respecte fer algunes maniobres o inclos navegar com ho feies,s'ha de treure la por de dins del cos,pero costa,ja em va dir que es un sport dur,molt dur,i es el que jo dic,si, pero l'estimo.

como pinta la previ para el finde?
alguien me explica la traducción windguru-realidad, porqué veo que hablais de tres nudos más, de la previsión más visible de windguru de las que hay, etc. y yo de momento no veo gran cosa para el finde...
saluti

dankerbek dijo:
como pinta la previ para el finde?
alguien me explica la traducción windguru-realidad, porqué veo que hablais de tres nudos más, de la previsión más visible de windguru de las que hay, etc. y yo de momento no veo gran cosa para el finde...
saluti

Muy buenas,como andas??hace tiempo que no sabiamos nada de ti?a ver te explico,yo lo miro por windguru pro y la mas fiable (comprobado)es la segunda previ (para Trabu)segun esta entrara del NNO (supongo que dira que luego rolara hacia SSE),lo que marca es bastante bueno,esta marcando a piñon fijo mas de 20 nudos con rachas que llegaran a los 30 en algun momento los superara,la tercera te esta marcando rachas de 36 nudos y 27 nudos,y la ultima que siempre esta bastante mas flojo (4-5 nudos menos) esta marcando hasta 19 nudos no pone rachas,segun lo que yo se estara mas fuerte o igual que cuando salimos radjo y yo con la 4.2 y 4.6,encima se mantendra todo el dia,te aconsejo que te pases por Trabu,Riumar no lo he visto pero segun locals peude bajar a partir de las 11,puesde pasar,no lo se,solo he navegado una vez en Riumar y justo cuando iba a entrar bajo de 20 nudos hasta los 10 y a las 11,11:30,igual no baja pero a ver que dice Carli de sacar report de alli. [saludo]

rikywave, tentenc, però riumar en un mestral suau com el que pinta per al cap de setmana es assequible per a tothom, i el mar es queda molt pla a no se que porti varis dies bufant.

bueno naveguesseu on naveguesseu a disfrutar que aixo es l'important!!

de moment queda confirmat que baixarem al trabu el riky, jordi i jo, si algun s'apunta que ho digui. [saludo]

CarLeS dijo:
rikywave, tentenc, però riumar en un mestral suau com el que pinta per al cap de setmana es assequible per a tothom, i el mar es queda molt pla a no se que porti varis dies bufant.

bueno naveguesseu on naveguesseu a disfrutar que aixo es l'important!!

Tens tota la rao,l'important es disfrutar,naveguis on naveguis,que vosaltres aneu cap a Riumar?a lo mijor fem un tomb per alla a veure com anda la cosa i si el veiem be ens quedem,pero no depen de mi,jo he quedat amb el Carli.Fins aviat!!!!

Riumar si está para vela de 6ó 7 está muy bien, el mistral entra muy constante, ahora siempre se forman unas olillas, pero se pasan bien.

si está para 4.5 o 4, hay bastante chopy y sueles ir pasado de todo, con 4 debes llevar por narices - de 75l de tabla sino vas como una loca.

En trabu la verdad es que siempre he navegado con sur, y el mistral no se como entra... Pero es un sitio muy seguro y que con muy poco nivel puedes navegar bien, sin olas, te caes y llegas al suelo,...

radjo dijo:
Riumar si está para vela de 6ó 7 está muy bien, el mistral entra muy constante, ahora siempre se forman unas olillas, pero se pasan bien.

si está para 4.5 o 4, hay bastante chopy y sueles ir pasado de todo, con 4 debes llevar por narices - de 75l de tabla sino vas como una loca.

En trabu la verdad es que siempre he navegado con sur, y el mistral no se como entra... Pero es un sitio muy seguro y que con muy poco nivel puedes navegar bien, sin olas, te caes y llegas al suelo,...

Tienes razon,en Trabu se navega muy bien,radjo como te pusiste 25/5/08??tu si que ibas como una loca,recuerdo que nos pusimos las dos como cabras!!!!pues este sabado tiene la misma pinta,yyyyyyyyyyyyyyuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuu!!!!ademas es muy seguro,de Riumar solo puedo decir que he navegado una sola vez en mi vida pero....poca cosa mas,lo que se de alli es por los locals,jejeje,quiero proponer una cosa interesante que me ha comentado €nrike,a ver si lo podeis hacer!!!!

Volver