9/1/2010

alextxell

Totalwind Legend
Atencio a les previs, molt de vent pero molt de fred.
Jo segurament baixare cap abaix pero atencio a la direcció es "NO" pot ser no fa falta baixar fins al delta, igual Cambrils funciona.
Algun local que ens informi, jo se que amb "NO" funciona, pero amb 30 i pico nussos es segur?

alex tiu.. [bow] et sortiran "carambanus" a les orelles!

bromes a part jo p no tinc ni nivell ni material per tan de vent , sino x el fred es pot intentar...

sort!!! montareu sobre la neu!! [bonk]

No se com estara el dissabte, si esta aponentat es bastant segur, si entra mestral fort sera casi segur ratxejat de nasos i mes fort cap endins, es fotut es offshore...amb ponent el cap de salou et protegeig una mica. Quan esta molt fort el mestral hi ha gent que s en va a salou, hi ha un parquing,ara gratuit, per la meitat de la platja aprox. Tambe es ratxejat pero es mes segur. Si entra fort a trabu jo crec que es la millor opcio. ja explicareu.
pd jo no soc un local pero la meva curta experiencia...

jvr dijo:
No se com estara el dissabte, si esta aponentat es bastant segur, si entra mestral fort sera casi segur ratxejat de nasos i mes fort cap endins, es fotut es offshore...amb ponent el cap de salou et protegeig una mica. Quan esta molt fort el mestral hi ha gent que s en va a salou, hi ha un parquing,ara gratuit, per la meitat de la platja aprox. Tambe es ratxejat pero es mes segur. Si entra fort a trabu jo crec que es la millor opcio. ja explicareu.
pd jo no soc un local pero la meva curta experiencia...

No necessites haver navegat alli tota la vida per ser un local, coneixes el spot per que hi has navegat per tant per mi ets igual de local que un tio que es tiri 25.000 forwards

todo lo que comenta JVR es cierto, mejor salou, menos racheado y casi lateral sideshore, yo una vez me bajó el viento con 3.5 y 75l, y acabé en la playa dels capellans, eso sí mucho chopy y si entra fuerte muy racheado, siempre es mejor el delta trabucador...

radjo dijo:
todo lo que comenta JVR es cierto, mejor salou, menos racheado y casi lateral sideshore, yo una vez me bajó el viento con 3.5 y 75l, y acabé en la playa dels capellans, eso sí mucho chopy y si entra fuerte muy racheado, siempre es mejor el delta trabucador...

Te apuntas o k?

Venga tio no dan 2 grados dan 7 y sol o sea que la temperatura sera mas o menos de 11 o 12 graditos.
Bueno tu mismo, yo casi seguro que voy.

Hostia es que paso de que nos pase como la última vez que fuimos que metían 40 nudos y tu te petaste el mástil y yo hice un largo al lado de la costa con miedo de tocar con la aleta y de matarme con 3.7 y 73l y pasado, hoy en trabu están metiendo 23 nudos con lo que mañana puede ser de matarse

ummmmmmmmmmmmm en Castas hay previ tambien para mañana igual me quedo aqui.

yo creo que el sábado va a ser prohibitivo meterse, tanto por el frío como por el castañón, veo opción más segura el domingo mejor temperatura y más suave

yo tb creo mas en el domingo, pero por asuntos familiares...
feliz 2010 y mucho viento a todo el mundo.

Atencion a las 8:30h el busca en Trabucador marca medias de viendo de mas de 30 nudos y rachas de 46!!!!!!!!!!! mejor dejarlo para otro dia [sorprendido]

Volver