A Leucate demà dijous? algu s'apunta? [Movido]

rubinaish

Totalwind Addicted
vull pujar demà a Leucate, si algu es vol apuntar doncs ja sap.
vull anar a parc a huitres, es fa peu i em dona confiança perque no estic molt en forma, i per poguer anar trimant el material en qualsevol moment fins deixar-lo perfecte i apuntar amb rotulador on era cada cosa al final de la jornada.je je.
joanjo

a Port ha estat molt ratxejat, pero s'ha navegat prou bé amb 5,2 i 97 lts de 13:30 fins 16:30 això sí amb alguna punxada, pero hi havia una onada molt divertida per surfejar. ha esta prou bé.

jordi-navata dijo:
a Port ha estat molt ratxejat, pero s'ha navegat prou bé amb 5,2 i 97 lts de 13:30 fins 16:30 això sí amb alguna punxada, pero hi havia una onada molt divertida per surfejar. ha esta prou bé.

On i com surfejeu a Port? Alguna vegada he jugart una mica amb la onada que trenca a les roques a l'altre costat de la badia, pero surfejar surfejar complicat...

Pues yo junto con jorge (un forero que lee pero no escribe [saludo] ) hemos navegado en sant pere con 80 y pocos litros y 4.7m

Nada mas he podido estar en el agua 1h ya que me he escapado al mediodia y por la tarde tenía que continuar trabajando en Girona

Ha estado muy bien, fuertísimo cuando subia la racha [heavy]

Tres de tres [big-laugh]

Enrike dijo:
Pues yo junto con jorge (un forero que lee pero no escribe [saludo] ) hemos navegado en sant pere con 80 y pocos litros y 4.7m

Nada mas he podido estar en el agua 1h ya que me he escapado al mediodia y por la tarde tenía que continuar trabajando en Girona

Tres de tres [big-laugh]

Cabritos!

fern dijo:
Enrike dijo:

Tres de tres [big-laugh]

Cabritos!

Eso digo yo, el país que se hunde y vosotros subieno a navegar entre semana!!

Volver