Algún valent avui?????

not

Totalwind Legend
Ningú s'hi ha atrevit avui? Jo no hi enetenc gaire pero tenim bones onades!

yo he ido a Vilanova, y pinchada. luego a Cubelles, y pinchada, luego he vuelto, y parecia que volvia a subir... total, todo el dia colgado del iphone para no navegar, peajes, gasofa, y al final, res de res.

en fin, la dura vida del waterman! [fcp]

alguien ha navegado en Badalona o BCN? por las infos que tengo via iphone, parecia que teniais viento...
claro que tambien me marcaba en vilanova y luego nada....

alguien me da luz? [sherlock.gif]

Yo curraba, i m'ha sorprés veure i sentir vent per la finestra, però un parell de cops que he mirat el busca no marcava enlloc de la costa central, [smilie=nusenuse.gif] Aquest vent cada cop està més sonat [fcp]

Al maresme nord he vist que tots els surfers han baixat fins a llavaneres enlloc de arenys, suposo que el mar estava massa gros. Les ones eren realment espectaculars, no se si eren bones o no pero grosses si.

EL vent era bastant guarro hi ha entrat tard. A veure dema, el mes curiós de tot aixó es que tinc ganes de veure com quden els bancs de sorra de la tordera a malgrat, despres de 15 dies baixant a fondu, segur que ha portat sorra a la bahia de blanes malgrat.

antiguogato dijo:
yo he ido a Vilanova, y pinchada. luego a Cubelles, y pinchada, luego he vuelto, y parecia que volvia a subir... total, todo el dia colgado del iphone para no navegar, peajes, gasofa, y al final, res de res.

en fin, la dura vida del waterman! [fcp]

alguien ha navegado en Badalona o BCN? por las infos que tengo via iphone, parecia que teniais viento...
claro que tambien me marcaba en vilanova y luego nada....

alguien me da luz? [sherlock.gif]

Per TV3 acaben de sortir imatges de la Barceloneta amb kites i winds. Però insuficients per assegurar si hi ha hagut molt de vent o no. Una entrevista amb una kiter que deia que era un dia per experts. I alguna imatge d'un kiter al costat d'un espigó amb onades importants. Però era en el moment de canviar de direcció, i no es veia la velocitat.

Hoooola.
Dudo que en Bdn alguien haya entrado hoy.
En Badalona había buen viento hoy(17-20kn) y algo ayer(15kn),pero con la corriente que hay con Gregal y con una rompiente de más de 2 metros es imposible entrar a menos que tengamos ganas de arriesgar la integridad del equipo y del físico. No hay espigones en esta zona. [rotofacepalm]
Ayer según Enrique se podia entrar,pero el viento no daba, y yo el domingo me metí con 13-15 kn y 1metro de rompiente asequible,aunque con 7.5, no recomendable,pude planear unos segundos, pero nada,volví casi parado y sólo hice un bordo(por supuesto no lo cuento como día navegado,jeje) [ojos]

A ver si hay alguno de Barcelona que lo haya intentado hoy. [punk.gif]
Saludos [shot]

Volver