arnes de windsurf

ekualo

Totalwind Hero
Hola a tothom!!

resulta ser q la setmana vinent menvaig a fuerte amb ryanair, i tinc el dubte de on portar l'arnes per guanyar espai a la maleta, vosaltres com ho heu fet? jo tinc dos opcions:
1) desmontar el ganxo de l'arnes i posarlo dins la maleta i endurme a dalt l'avio no+ l'arnes
2)posar tot l'arnes dins, amb lo q perdo espai x la maleta q embarco

espero les vostres opinions

gracies

edu

ekualo dijo:
Hola a tothom!!

resulta ser q la setmana vinent menvaig a fuerte amb ryanair, i tinc el dubte de on portar l'arnes per guanyar espai a la maleta, vosaltres com ho heu fet? jo tinc dos opcions:
1) desmontar el ganxo de l'arnes i posarlo dins la maleta i endurme a dalt l'avio no+ l'arnes
2)posar tot l'arnes dins, amb lo q perdo espai x la maleta q embarco

espero les vostres opinions

gracies

edu

Et comento,mai he anat en avio amb el material,pero el que faria seria la primera opcio,ficar el ganxo dins de la maleta i portar l'arnes a sobre en una bossa,o portar-lo senser a la bossa,quan el passis pel detectors de metall que trobaras a la porta d'embarcament,doncs avises als mossos (no se si son ells els que porten els aeroports)que aixo nomes es un arnes per fer windsurf,res dolent ni perillos,pero quan baixis de l'avio enrecordat de on l'has ficat.

el ganxo segur que no el pots portar a dalt, això depen de tú, pensa que ryanair són molt escrictes amb el pes, comproba bé el pes que portes a les maletes i el número de maletes que has dit que facturaries, si no, vol dir després de fer cua, haver d'anar un altre cop a fer cua per pagar el diferencial...

tampoc et deixen portar més de una maleta a dalt l'avió i controlen el pes, ara no sé exactament el pes, però recordo que era menys que altres companyies.

fes proves i tú mateix.

BON VIATGE.

Jo les vegades que he anat a Fuerte, he posat tot l'arnés a dins la maleta... + neoprè curt i, apa!, tot facturat, dins d'una maleta amb força capacitat que vaig comprar-me als xinos... encara la tinc.

Però, clar, no portava gaire roba... pq era a l'estiu... De tota manera, ara que hi penso, molta roba a Fuerte no crec que necessitis...

Volver