Avui dissabte 30

Fes fotos!

Brutal!!!!!!!!!!!!!!!

Genial, que es podria dir...

Primer he sortit 3 o 4 km mar endins (no es recomenable pero tampoc te xk passar res), mes vent i onades força grans... quin fart de planejar, saltar a lo bestia y tornar enchufadissim passant onada rere onada... alguna medusa suelta... com sempre no em piquen per pocs centimetres xD

Despres bordos de la platja a les barques... ratxejat pero molt intens i amb un sorprenent index de trabutjades clavades (al principi 6 de 6 perfectes) i anar practicant... fins que el vent baixa o es torna mes ratxejat...

En principi... no fotos [crybaby]

un 10

lluis_lovewind7 dijo:
Brutal!!!!!!!!!!!!!!!

Genial, que es podria dir...

Primer he sortit 3 o 4 km mar endins (no es recomenable pero tampoc te xk passar res), mes vent i onades força grans... quin fart de planejar, saltar a lo bestia y tornar enchufadissim passant onada rere onada... alguna medusa suelta... com sempre no em piquen per pocs centimetres xD

Despres bordos de la platja a les barques... ratxejat pero molt intens i amb un sorprenent index de trabutjades clavades (al principi 6 de 6 perfectes) i anar practicant... fins que el vent baixa o es torna mes ratxejat...

En principi... no fotos [crybaby]

un 10

Llavors no et podem posar un 10,baizarem la nota fins un 9,per allo de les fotos,jejeje,m'alegro que al menys n'hi hagi algu que navega i pot planejar,per dema la previ tonta,tonta oi?.Quina llastima!!!! [crybaby] [crybaby] [crybaby] Avui diumenge es el dia perfecte per mi..... [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] .Be tindre que esperar fins el dia 11 o fins el 14 per sortir i planejar,quina llastima.Ens veiem!!!!.

P.D. Vindras cap a França????i la Carla???fa tems que no dieu res,aixo nop pot ser!!!!jejeje.

Vaja que Pozo es queda curt 😁 Encara que no hi hagi fotos, jo ja m'ho imagino... Bufffffff!!! Les banderes de la Gavina devien anar com boges... la sorra s'aixecava... ple d'escumalls a alta mar... Maaaare meva!

Enhorabona! Era de sud, no?

Aquí a Barcelona, fluixíssim, no sé si es va nevagar... una merdeta.

a platja d'aro =, de bon mati estava x 5.7 i 90litres, i dspres es va a pasar a 5 metros!!!

A Castelldefels crec que es va navegar algo dissabte al demati pero amb vela gran, per la tarda res de res.

Sisi, va ser un dia increible!

Algunes meduses pero res important jeje

I els de platja d'aro... ahir dia 2 va fer una ventolera important...

Vaig optar, no se perque, no m'ho podre perdonar, per anar amb els amics a la platja (1 amic i varies noies, precisem :mrgreen: )... i buenu... en realitat perque la ferida que sem a fet pel roce amb el footstrap se m'ha infectat i fa un mal que ti cagues...
Vam anar a la platja de Sa Conca (entre saga i platja daro) i es veien 2 o 3 de platja daro fent bordos força lluny i... sem va caure la baba quan vaig veure un tio clavan un forward! ( [ojos] [ojos] [ojos] ) buaaaaaa, jo flipan i cridant, quina passada...

...aquests de platja d'aro tenen mass nivell...

...i despres aquest va fer com 3 o 4 intents de vulcano o jo que se que que van acabar a l'aigua... per no parlar dels salts que feien tots ells...

Mare meva!

PD: De la carla no en se res desde fa força.... aviam si apareix... o ja la trucare... [muro]

Acabo de parlar amb ella pel msn... no esta gaire parladora xD

Salvi, com la carla vegi aixo que has dit et talla les pil****

(o potser s'ha ginyat i ha deixat el wind...) (((piqueeeee)))

No. Jo crec que es viable per exemple sortir de la Conca, amb vent mes o menys side shore, que a partir de 30 metres ja hi havia els borregos y a la zona "tapada" feia prou vent per moures xD
Un llarguet i acabes a Platja d'Aro 😁

O anar de platja d'Aro a sa Conca cenyint també, perque no, depen de l'estat del mar, que amb molta onada costa mes cenyir... Molaria probar-ho [heavy]

lluis_lovewind7 dijo:
No. Jo crec que es viable per exemple sortir de la Conca, amb vent mes o menys side shore, que a partir de 30 metres ja hi havia els borregos y a la zona "tapada" feia prou vent per moures xD
Un llarguet i acabes a Platja d'Aro 😁

O anar de platja d'Aro a sa Conca cenyint també, perque no, depen de l'estat del mar, que amb molta onada costa mes cenyir... Molaria probar-ho [heavy]

Si,si,jo m'apunto.

No ha de ser gaire complicat... Pot costar una mica anar cenyint, fent bordos i tal, però la distància és relativament curta... un km i mig potser?

El panorama que es veu des del mar és bestial... amb un penyasegat d'impressió i l'entrada a la Conca, ui!, tota una experiència. Després per tornar, res, un viatge llarguet i ja ets a platja d'aro.

A l'estiu, molt de trànsit marítim, per la proximitat del port esportiu, però fora de temporada, tot per nosaltres.

Crec que les travessies han de ser molt accessibles perquè jo l'altra dia, tot sol, de camí al CMV en algun moment em vaig cagar... per una baixada de vent o una caiguda bèstia per allà tan lluny...

Ok! Un altra projecte guapíssim i al nostre abast. A més sempre hi pot haver algú controlant-nos des del penyasegat de la Conca.

Volver