AYUDA PRINCIPIANTE

dafranf

Usuario activo
Buenas, ya me he presentado antes,
Quería pediros ayuda y consejo para pillar material iniciación.

Aprenderé,

Entre castelldefels y coma-ruga, según las playas que me recomendeis.

Altura y peso: 1:81 89 Kilos 31 tacos

Ya he hecho curso de iniciación en Sant Pere, y el domingo alquilé una horita de tabla.

Como cuesta ir a favor de viento no? supongo que será tema de la orza que llevaba.

Si podeis recomendarme medidas de tabla y velas para las caracteristicas que he comentado.

Muchas gracias, y disculpad, que no entiendo mucho.

Una taula del tipus Bic Techno 150 t'aniria bé per anar progressant. Amb una vela de 5 o 6 metres de moment j n'hi hauria prou. Però a veure què diuen els companys perquè això de la vela no ho tinc molt clar.

yo te recomandaria una bic techno de 162 litros, que son de color amarillas, van muy bien para ensenyar, yo de hecho es como enseño a los que quieren aprender. O les cojo esta tabla o bien una starboard starts o una f2 del mismo estilo. Para la vela, te bastaria con una 5.5-6.5 ligera

animos!! ya veras como te enganchas!!

La teva primera taula pròpia crec que no hauria de ser una taula d'iniciació o d'escola (com la Starboard Go), sinó una taula de volum, accessible i que no et limiti quan ja en sàpigues més. En aquest sentit, crec que tots estareu d'acord amb mi. 150 litres, potser més (pel teu pes), estaria correcte. És important que la taula sigui ampla (i relativament moderna), com la Techno que et recomana Ekualo.

La vela, senzilla i lleugera, programa freeride.

Ja ens aniràs explicant.

l'ideal efectivament seria una taula al voltant de 150 lts amb la que pots millorar moltíssim i treure-li força suc.

dintre la gama tabou tens la rocket 145 lts que és una taula molt bona i ràpida, que possiblement et pot portar una mica més de temps fer-ta amb ella però que després li podràs treure molt de fruit doncs el ventall d'utilització és immens, des de iniciació fins a freeride al màxim, per exemple jo ahir al migdia vaig disfrutar d'una sessió a port amb la 145 lts i 6,5 amb uns 18 - 20 nusos planejant en tot moment i peso 86 kg i medeixo 1,83 cm.

l'altra taula que han tret nova per escoles que et pot anar molt bé per millorar és la cool rider 160 lts.

però jo segueixo pensant que si vols una taula per molt temps agafa la 145 lts.

de totes maneres compris la taula que compris mira que a la mateixa botiga te la poguin recomprar quan volguis renovar l'equip per taules de menys volum. (hi ha moltes botigues que ja donen aquest servei)

moltes gracies companys!!!

quan vegi alguna coseta, h comentem. m'agradaria molt saber quan quedareu, i si puc m'acostaré per donar una ulladeta. encara no tinc material.

Gràcies

Una cosa per a la vela et recomanaria un pac de severne que es diu:synergy et ve la vela sencera ,mastil, botavara, vela, peu de mastil i la base per la taula i et ve una funda de p...mare per tot aixo,si ets de barcelon ves a una botiga que es diu "daffi" (carrer paris 124)molt bona botiga de windsurf:esta perfecte

mirau a internet tambe

Volver