Boneeeees a tothom!!

FoRsUs

Nuevo usuario
Holaaaa gent sóc nou per aquí!!!!

Em dic Dani i tinc 23 anys, sóc d'un poble a 20 min de Barcelona. Desde fa 3 o 4 anys que practico el windsurf a base de cursets i ara ( tot just tenint la pasta xD )m'he decidit a dedicar-m'hi més al windsurf. M'agradaria trobar gent per kedar i fer una miketa de windsurf i així montar un grup d'amistat!!!! Amb els cursets que he fet no he pogut coneixer a molta gent pero m'encantaria fer-ho perquè aquest esport m'agrada molt !!!!!!!!!!

Aquest any m'he decidit en comprarme un equip de 2na mà i començar pel meu compte pero tot i aixi encara em molaria més arribar a coneixer gent amb els mateixos interessos k jo!!

Vinga gent animeu-vos!!!!

FoRsUs dijo:
Per cert el meu mail es: forsus069@hotmail.com

Vaaaaaaaaaa animeu-se!!!!!

Bones forsus,mijor dit Dani, [bonk] [bonk] [bonk] ja veig que ets un apasionat del mateix esport que molta gent,moltisima gent,es un esport que es com una droga,per aqui trobaras de tot,(ejem,ejem) [risas] [risas] [risas] ,no de debo,aqui trobaras gent de totes les edats,joves,no tan joves i molt menys joves.Per aqui,si miras una mica mes amunt,trobaras un blog que es diu La Previ,doncs pasa per alla i fes una ullada.Si fem trobades (que las fem)doncs es alla on quedem normalment.El teu nivell es lo de menys,aqui n'hi ha gent que comença com a vegades es passen alguns pros;esta en Salvi,que coneix un o dos pros (entre ells estic jo)(no entre els pros si no entre els que coneixem algun pro)aixo de coneixer es entre "",ja m'entens,jejeje,no de debo aqui la gent son tots molt bona gent,faras amics rapid i en el que arribem t'ajudarem.
Una recomanacio,si vols comprar material de 2ª ma (al cap i a la fi ho fem tots)has de tenir alguns punts en compte,el pes,(molt important)el nivell,per que vols fer servir la taula,(en el teu cas suposso que per avançar,o sigui no et miris taules de menys de 100l com a minim segons el teu pes)i el que volguis preguntar fes-ho sense donar voltes,ves al gra.Jejeje,no tranquil,consulta el que calgui i el mes important.Benvingut i anim en aquest esport tan maravellos que conforme avancis ja t'en adonaras!!!!. [bonk] [bonk] [bonk] [heavy] [heavy] [heavy] [saludo]

FoRsUs dijo:
Holaaaa gent sóc nou per aquí!!!!

Em dic Dani i tinc 23 anys, sóc d'un poble a 20 min de Barcelona. Desde fa 3 o 4 anys que practico el windsurf a base de cursets i ara ( tot just tenint la pasta xD )m'he decidit a dedicar-m'hi més al windsurf. M'agradaria trobar gent per kedar i fer una miketa de windsurf i així montar un grup d'amistat!!!! Amb els cursets que he fet no he pogut coneixer a molta gent pero m'encantaria fer-ho perquè aquest esport m'agrada molt !!!!!!!!!!

Aquest any m'he decidit en comprarme un equip de 2na mà i començar pel meu compte pero tot i aixi encara em molaria més arribar a coneixer gent amb els mateixos interessos k jo!!

Vinga gent animeu-vos!!!!

Hola! I Benvingut Dani!!!

Quedar és molt fàcil des d'aquí... Només has d'estar pendent de la secció LA PREVI i sabràs si farà vent, a on i amb qui et pots trobar... El millor és quan coincidim uns quants 😁 , naveguem junts, intercanviem impressions, intercanviem material... Et veus amb algú per primer cop i és com si el coneguessis de tota la vida... Ànims amb el wind i...

Ens veiem a l'aigua!

salvi

El Riky té molta raó... aquí estem per navegar i passar-ho bé... el nivell ens és ben igual... Tots estem per ajudar... T'asseguro que s'aprèn de tothom, fins i tot dels més patates, entre els quals m'hi incloc! [saludo]

Som uns apassionats del windsurf i això és el que més ens uneix!

Volver