Cabrera

salvi

Totalwind Hero
L'altre dia, abans d'anar a Malgrat, vaig passar per Cabrera.

Sembla clar que a Cabrera no es posa tan fort com a Malgrat, però l'aparcament és igualment bo i, el millor, es forma una onadeta molt maca per surfejar, cosa que Malgrat no té. Hi havia algú fent surf clàssic.

Tinc ganes de navegar a Cabrera en condicions de garbí i provar aquella onadeta.

Doncs res el dia hi hagi condicioné fem una quedada, aixi de facil!! jo també tinc ganes de provar-la ( la onadeta [risas] [risas]) aixi ja podem a començar a preparar la primera quedada de l'any, per cer per a mi millor diumenge.

si es llevant es millor cabrera...... ep al estiu es dificil aparcar els caps de setmana!

El llevant es l'unic que es millor a Cabrera, el garbi entra molt millor a Barna. I cuidado amb el llebant que aixeca una onada molt pero que molt important. Jo vaig estar el dimarts i era per flipar, tot i que em vaig deixar l'arnes i no vaig poder navegar. Per sort el patiment va ser curt per que el vent va durar una hora desde que jo vaig arribar, o sigui que cuant ja m'havien portat l'arnes no vaig poder ni entrar.
[muro]

es que a cabrera hi tiren sorra y es fa peu..... aixó fa una bona onada diria....

Volver