càmara al mastil

windmataro

Usuario
hola
Tinc un amic a Roses (si,si aquell de les planxes a la habitació) que s'ha comprat una càmara d'aquestes per filmar en codicions d'aigua, cops ...

Ahi va la primera entrega amb la càmara posada al mastil
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Salutacions
Xavi
Windmataro.com

windmataro dijo:
hola
Tinc un amic a Roses (si,si aquell de les planxes a la habitació) que s'ha comprat una càmara d'aquestes per filmar en codicions d'aigua, cops ...

Salutacions
Xavi
Windmataro.com

Està genial Xavi!!!

Això es el que tindré que fer jo per aconseguir ser gravat per una càmera, per que no i ha manera de tindre fotos ni vídeos meus navegant que valguin la pena jajajaja.

Enrike dijo:
windmataro dijo:
hola

Salutacions
Xavi
Windmataro.com

Està genial Xavi!!!

Això es el que tindré que fer jo per aconseguir ser gravat per una càmera, per que no i ha manera de tindre fotos ni vídeos meus navegant que valguin la pena jajajaja.

Aixo es el que farem tots.

alextxell dijo:
Que Xulo, per cert la taula que porta es una RRD?

Jo diria que si,alex.Pero esta molt be,a veure quan et compres una d'aquestes i fem un report dels bons oi?,jo el problema que tinc es que ja s'han fet masa documentals sota l'aigua llavors per fer un report de les nostres profunditats.....com que no oi?

Ja tindria una d'aquestes ja,si no fosin tan cares. Segur que amb la meva 7.6 deu anar de meravella.

Volver