Camping obert al març?

not

Totalwind Legend
A part del acuarius a sant pere, hi ha algun obert a pals o palamos?

Voldria anar a la zona de calonge... pero tots obren al abril [aiba]

volia anar a palafurgell, he vist que internacional calonge obe tot l'any , pero volia un camping menys "guiri"...

Hi ha un al que jo he anat una parell de vegades a l'Estartit, al nord de la platja de Pals. Es diu Camping Les Medes, no es a la platja mateix i els clients habituals son guiris, pero jubilats (= tranquilets). Es un lloc tranquil, si mes no a l'hivern. Lo bo es que obren tot l'any (excecpte novembre crec) i que te piscina climatitzada!! Això últim és molt d'agrair a l'hivern despres d'un dia de freda tramontana.

http://www.campinglesmedes.com/

O! Merci l'apunto! te molt bona pinta. Bo per fer la escursioneta del castell de montgrí...

Si fa garbí es navega a l'estartit?

not dijo:
O! Merci l'apunto! te molt bona pinta. Bo per fer la escursioneta del castell de montgrí...

Si fa garbí es navega a l'estartit?

Crec que si. A més a més et comento un secret del que em vaig enterara l'altre dia. Estava a Capgirell mirant una taula ( va caure [ojos] ) y el tipus em va comentar que a vegades, a l'altre extrem de la platja, al sud, on hi havia les antenes més o ménys, es veu que no se que pasa que quan entra sud s'accelera i es navega amb vela molt més petita que a Sant Pere o altres llocs, fins i tot 4.5. Es veu que és un fenoment molt localitzat i pot passar que al mig de la platja (Camping Delfin Verde) estan navegant amb 6 metres i allà amb vela molt més petita. Amb mar planet això si, i sembla que la vorera esta bastant desventada. No se ben be si passa amb el garbí o amb vent sud de component isobàric. Però si ets per allà, crec que és bo saber-ho!

M'ho apunto.... crec que als meus inicis vaig anar un cop al delfin verde recordo desventat els primers 50mts i depres planet...

Amb tramuntana es fa molta onada ? com a pals? [sorprendido] jo no en se tant... [bonk]
ho dic per portar la slalom o l la 90l... (les dues no es posible)

Oops, crec que la responsta arriba tard, però per si de cas:

La Tramonta crec que no es aprofitable a l'Estartit, o és massa terral o massa ratxetjada o no entra. Imagino que a mesura que baixes per la platja entra millor però també creixen les onades. Realment ignoro si hi ha un punt intermig entre l'Estartit al nord i l'espot d'onades al sud. De totes maneres, també hi ha tramontanes suaus i moderades que no aixequen tanta onada. Si es amestralat tampoc s'aixeca molta onada.

Al final vaig quedar-me a calonge, a torre valentina(tenia un dinar a callella de p i no hem sortia a compte pujar fins l'estartit), pero m'apunto el camping per la propera que vagi cap alli...

No vaig ni dur material.. [smiley_1140.gif]

Volver