Cap de setmana 25-26 juliol

salvi

Totalwind Hero
Si ens fiem de windguru... el diumenge pot haver-hi festival de garbí a sant pere i tal.

Com tenim el panorama?

Mooonooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [muro]

Al gú pujar a Leucate demà? Meoteofrance sembla assegurar mínim 16 nusets tot el dia per navegar. A primera hora força més castanya.

Jordi

Aviam si es veritat que entra diumenge i es pot navegar a sagaro!

Lo que passa que diumge he de baixar a barcelona a fer la matricula de la uni i nose si tindre temps o que [aiba]

Ahir grans condicions a sagaro pero el meu nivell no donava per explotar les condicions! Sessio per fer salts a sagaro i jo sense aprofitar [aiba] quan li deixi un usb a en salvador ja em passara les fotos d'ahir 😁

ahir divendres sessio a bcn, va entrar ard a les 16:00, vaig començar amb 8,5 i va acabar am 6 mts, avui dissabte a veure que passa, estic preparat [heavy] , pero no te pinta de entrar molt [bonk]

carli dijo:
ahir divendres sessio a bcn, va entrar ard a les 16:00, vaig començar amb 8,5 i va acabar am 6 mts, avui dissabte a veure que passa, estic preparat [heavy] , pero no te pinta de entrar molt [bonk]

Ja ho vaig veure, ja... però clar, tu estaves a puesto!

Demà hi haurà festival de sud... No sé si pujar a sant pere o quedar-me a barcelona...

Deures fets. Dissabte a Bcn amb 7,4... sud-est 12 nusets justos fins que a les 3,30 es va posar tonto i cap a casa. Típic. Però aquests dies tb compten!

Per cert, poquíssims a la Base... Es fa estrany veure la Base buida un dissabte navegable. És clar, tothom està de vacances.

bueno doncs, aquest finde a estat productiu! al final, divndres a la nit vai decidir quedarme per terres catalanes i no pujar a leucate. A platja d'aro, disbtre gregal per veles de 5 metres i planxes petites (85litres) per despres posarse per 5.5. Lo dolent del gregal, almenys a platja d'aro, és q comença a les 11-11.30 i sol acabar a les 14.30-15. Aixi que sense perdre temps, a les 11.30 estava amb el pack 5.7 d vela i 116litres a l'aigua...pero vaig parar a buscar l'altre pack, el de vela 5metres i planxa 91litres, vaig durar fins les 13.30 que començava a baixar, i despres san tornem-hi amb 5.7 i 116litres.

El gregal, a platja d'aro, entra en obliquïtat, la qual costa pots navegar just en paralel a la platja, i les onades son perfectes per jugari....es van probar maniobras com el 360º sobre la onada, el backloop i el shove it. També vaig tindre l'oportunitat de poder provar al meu local spot una planxa twin, un tabou da curve 85litres, una pasada!

el diuemenge, el vent va entrar despres de dinar, sobre les 3-4, i es va posar de sud...com que no u vaig veure molt fort, vaig apostar per lo segur, una 8.2 i una planxa de 144litres, i si, aposta segura...va ser una tarda per practica slalom

axins doncs, aqest ha estat el meu diari de navegacio del finde

Que bien se lo montan algunos !!!

Yo me voy a preparar material a mano para salir disparado a otros spots cuando vea que sopla.

I jo sense furgo...... [crybaby] amb la cual soas nomès a casa. I aqui no va bufar res de res, el sur entra totalmente de mar i quan començes a planejar les onades et paren.
[crybaby]

Tot i aixo tant divendres com dissabte 3 horetes al aigua com a minim per estar en forma.

crec que avui tornarem a tenir vent a platja d'aroo!! un garbinet, per 5.7 i 116litres

ekualo dijo:
crec que avui tornarem a tenir vent a platja d'aroo!! un garbinet, per 5.7 i 116litres

T'he pinta de durar? Si puc m'escaparia a les 14:30 per estar a l'aigua a les 16:00. Ahir es va aixecar tard però quan arranca d'hora moltes vegades a les 5 de la tarda es para. Com ho veus?

de moment a platja d'aro a fet un baxon, moment pel q aprofito per dinar una miqeta ;)

Volver