Cascos windsurf

El_Homunculo

Usuario activo
Bon dia!

Recurreixo al foro perque estic pensant ja en els temuts regals de nadal! [crybaby.gif]

L'ultim cop que vaig estar per leucate vaig veure uns cascs "muy molongos" i amb uns tocs de color molt guapus que li van agradar molt a la meva noia. El cas es que estic pensant en regalar-li un pero no se si els puc trobar per Barna o rodalies. Algu sap alguna tenda a prop de barna on hi haigi algo guapu?

Merci!!!

Carrer ................numero ................., es una botiga de wind, kite, snow i esqui, molt guapa, no molta cosa pero el ultim cop que hi viag anar estaben de rebaixes suposo que ara encara tambe i mes pel nadal...

Em sap greu, però convindria que no posessim direccions... Per això tenim els privats. Gràcies.

He estat mirant botigues on line i els cascos oscilen entre els 40 i els 150 euros.

No cal que posi direccions, amb una recerca des del google, solucionat.

A Barcelona hi ha tres o quatre botigues de wind, conegudes de tothom, a part dels grans magatzems de l'esport (però aquí no tenen massa varietat de cascos).

Si trobes una foto, posa-la i ens fem una idea del casc que busques.

Jo vaig comprar un de wake, de la marca JOBE, el porta molta gent i l'hi ha en plata i negre. Funciona molt be navegant i et treu algo de fred.
Si no tambe pots mirar aquests de snow que hi han al Deca, no et compliquis la vida de que no son de windsurf. Serveixen tots, nomes mira que se t'adapti be al cap i t'agradi.
Aixo si, despres de navegar millor netejarlo amb aigua dolça i deixarlo assecar.
[saludo]

alextxell dijo:
Jo vaig comprar un de wake, de la marca JOBE, el porta molta gent i l'hi ha en plata i negre. Funciona molt be navegant i et treu algo de fred.
Si no tambe pots mirar aquests de snow que hi han al Deca, no et compliquis la vida de que no son de windsurf. Serveixen tots, nomes mira que se t'adapti be al cap i t'agradi.
Aixo si, despres de navegar millor netejarlo amb aigua dolça i deixarlo assecar.
[saludo]

He mirat els jobe y tenen bona pinta. Per altra banda he trobat un altre marca, bern que hem sembla que es el que estaba buscant.

Aquest finde amb una mica de sort passare per leucat, així que us mantindre informats.

moltes gracies!

Volver