Com data per la travessia - Como fecha de la travesia.

rikywave

Totalwind Gurú
Aixo,com data de la travessia que us sembla el dissabte 26 o diumenge 27?,ara que comencen els termics una miqueta mes forts anira d'allo mes be.
Per cert Lluis,pel tema del material no pateixis,si pots venir,vine,ja trobarem alguna cosa per tu,nomes porta el banyador i l'arnes ok?.

Eso,como fecha de la travesia que os parece el sabado 26 o domingo 27?,ahora que empiezan los termicos un poquito mas fuertes seria lo mejor.
Por cierto Luis,por el tema del material no te preocupes,si puedes venir,ven,ya encontraremos alguna cosa para ti,solo trae el bañador y el arnes ok?.

[heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]
[bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk]

salvipardas dijo:
La data està per mi OK... A veure els companys... S'ha de saber amb temps, ja sabeu, per anar preparant el terreny... [heavy]

Avui hem sortit en radjo,€nrique i jo a Altafulla,fare report sense fotos.Dema toca Trabu a les 8 del mati ja vull estar a l'aigua navegant amb 30 i pico nussos de ratxes,fare alguna fotillo i fare report!!!!

rikywave dijo:
salvipardas dijo:
La data està per mi OK... A veure els companys... S'ha de saber amb temps, ja sabeu, per anar preparant el terreny... [heavy]

Avui hem sortit en radjo,€nrique i jo a Altafulla,fare report sense fotos.Dema toca Trabu a les 8 del mati ja vull estar a l'aigua navegant amb 30 i pico nussos de ratxes,fare alguna fotillo i fare report!!!!

Per cert,el Carles ha donat el ok per aquells dies.

Si, jo tambe donc el Ok per el 26 i 27, he estat una mica desconectat al cap de setmana, pero podeu comtar amb mi.

A mi m'agradaria ser-hi pero em sembla que sera impossible, ja veurem [muro] [muro] [muro] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby]

molt bones, eh estat una mica desconectat, temes de feina, com a quedat lo del la travessia? es farà.

carli dijo:
molt bones, eh estat una mica desconectat, temes de feina, com a quedat lo del la travessia? es farà.

Hola Carli,descansa una miqueta que tambe es bo per la salut!!!!de moment si n'hi ha previ es fara si no no,jo tinc que trucar en Carles per dir-li pero no crec que n'hi hagi cap problema....Aixi ens veiem el dissabte o diumenge?????

A veure,he mirat la previ hi esta mes que mort aquest cap de setmana a Trabu,que voleu fer ho posposem o fem la travessia?Digueu alguna cosa per avisar a Carles,jo per mi ho emplaçaria cap al proper per veure com van les coses,pero decidiu vosaltres,tambe dic que tinc moltes ganes der fer-la.

A ver,he mirado la previ y esta muerto este fin de semana en Trabu,que quereis hacer lo posponemos o hacemos la travesia?Decir alguna cosa para avisar a Carlos,yo por mi lo emplazaria hasta al proximo para ver como van las cosas,pero decidir vosotros,tambien digo que tengo muchas ganas de hacerla.

rikywave dijo:
A veure,he mirat la previ hi esta mes que mort aquest cap de setmana a Trabu,que voleu fer ho posposem o fem la travessia?Digueu alguna cosa per avisar a Carles,jo per mi ho emplaçaria cap al proper per veure com van les coses,pero decidiu vosaltres,tambe dic que tinc moltes ganes der fer-la.

A ver,he mirado la previ y esta muerto este fin de semana en Trabu,que quereis hacer lo posponemos o hacemos la travesia?Decir alguna cosa para avisar a Carlos,yo por mi lo emplazaria hasta al proximo para ver como van las cosas,pero decidir vosotros,tambien digo que tengo muchas ganas de hacerla.

Por mi OK a posponerla.

per a mi perfecte posposar-la aixi tic mes possibilitats de anar-hi
Salutacions

jo estic d'obres a casa, pintant etc.., per mi millor pero crec que per el mes d'agost ho tindrem una mica fotut, peero tinc unes ganes de navegar que no m'aguanto.con est per el diumenge a lo millor m'escaparia algun lloc.

Ja parlarem y si no bones vacances qui les tingui, no es al meu cas.

Salut

Volver