com pinta el tema per el finde 14-15?

Estem molt lluny del dissabte pero aviam si aguantaaaaaaaa

Alex,

soc Jose Manuel amic del Ricky, ens vam veure a trabu fa algunes setmanes quan vas trencar la planxa, una pregunta pot ser que l´aigua a trabu9 estigui mes freda que a Riumar???

I tant que si, esta bastant més freda. Al haver menys quantitat d'aigua el canvis de temperatura son més ràpids.

Jo vaig estar ahir i entre la fresco de l'aigua i que estava molt nuvolat. KIN FRED!!!

Totalment d'acord, mes freda a l'hivern pero mes calent a l'estiu.

Aviam si aguanta fins dissabte, dema pot ser si. Pero dissabte.......

Doncs demà decidim... disposat a fer uns km!

bufffff donen que girara a Gregal.
Algú te noticies d'avui?

windguru, no pinta mal. Que fem? Port/Aquarius? Jo segurament primer parare a l'escala haig d'anar a buscar una aleta a l'escot. Si aki ja fa vent em quedare, si no cap a Port.

es molt d'hora per dir res ,pero de moment a port 7NE , hauria de estar entrant alguna cosa de tramuntana...a riumar 13-15NW a la resta del pais res....sembla que de la meitat de la costa al nord sera mes gregal que res.. Jo al final no podré fer res....

A l'Escala s'hagues pogut navegar cap al mig dia, pero amb material gran. Jo el duia, jo lo mes gran k duia era 87 i 5.8 i crec que s'hages pogut navegar amb 7m.
En fin una altre punxada per la col.lecció.

Confesso que després de tots els preparatius, em vaig quedar dormint el dissabte com un gos... El cos ja no aguanta les nits boges... Em sap greu la punxada, Àlex, però mira, sort que no vaig pujar [ojos]

Per cert, m'han arribat de Tarifa dues veles guapes, Loft, una 4.7 i una 5.7. Quines ganes tinc de muntar-les!!!

donç vinga aviam si les estrenem, jo he comprat duges aletas per la 109, una jp de slalom de 39cm i una choco fin de freeride de 34 (a traves d'en camilo) i tinc unes ganes de provarles.

Volver