Com va anar el dissabte?

alextxell

Totalwind Legend
Crec que estaba fortet no? divendres tot el dia amb 5 a Port (bastant fort) al migdia va fer el tonto (inclos vaig arribar a recollir) pero cuan ja m'havia canviat i tot va i torna a entrar i torna a montar.
Bueno veient que encara hi ha xufla em piro a Sant Pere again.

"lo que le gusta es la gasolina"

Rajo, Carli y yo fuimos el sábado a Riumar

Al llegar donde se monta el material soplaba poco (11-14 nudos) pero a lo lejos se veían bastantes borregos junto a la punta donde desemboca el Ebro.

Preguntamos y nos dicen que allí van con 5m y 90L, pero parece que está el día un poco tonto.

Así que montamos 5.7m - 98L, 5.6m - 115l y 5.3m - 110L respectivamente.

Llegamos a la zona mencionada y efectivamente se planea bien, poca ola pero bastante choppy.

También se confirma que el viento enseguida empieza a bajar haciendo amagos de subir de vez en cuando varias veces.

Pudimos planear bien cálculo que 1h, luego solo a ratos.

Para mi estuvo bien el día, me metí por primera vez en Riumar, un spot al que le tengo respeto, pero claro está no fue ni mucho menos un día de castaña.

a Port va estar genial, tot i que em va sorpendre la poca gent que hi havia, la tramuntana força constant, amb les seves puges i baixes, però sense arribar a punxar en cap moment, jo vaig arribar cap a les 11:00 i vaig sortir amb 76lts i 4,2 i vaig navegar fins les 16:00 en que un fort cop a les costelles en una mala caiguda sobre la botavara, per tant avui descans a recuperar-se pel proper cap de setmana que m'han comentat que pot tornar a entrar la tramuntana.

A Sant Pere vam navegar amb vela petita ben forts, jo tot el dia amb la 4.2 i trobant a faltar la 3.7, vaig poder saludar alguns companys del foro. Penjaré fotos perquè veieu l'ambientillo que hi havia.

Dissabte i diumenge a Sant Pere!
Dissabte amb 4 y 77lt, diumenge amb 100 lt i 4,7 - 5,4.
Molt bones sessions!
A veure les fotos!

Doncs jo ni em vaig mullar ...................
resumint :
cap de setmana a sant pere, el material a la furgo (122 litres i veles de 5-6), per tant
impossible per mi.
vaig estar veient com la gent navegava amb taules de 77-90 litres i jo no en vaig atrevir
a treure el vaixell al aigua (mes que res per por de trencar).
En fi, una altre vegada serà.

Vaig veure algun companys del foro !!!!

amolines yo lo que hice para poder navegar y progresar en días así es comprar una tabla algo más pequeña (tampoco te recomiendo mucho menos de 100L) que sea algo antigua barata y dura, y una vela de 4 - 4.2 también curradilla y barata y quizás un casco también.

Aunque parezca que no pero se aprende mucho los días de castaña, aunque sea te quedas por la orilla practicando el beachstart o el waterstart.

El caso es remojarse [heavy]

Important el tema casc, jo sempre mel poso si la cosa esta durilla. A mes a l'hivern et protegeix una mica del fred.

doncs si ,teniu raó, falta casc , taula petita, etc .................
estic buscant alguna cosa que estigui bé ........
un consell, per un tio com jo (70 kg.)
quina taula per dies durs em recomaneu?
he vist que van amb 80-90 litres ............

Gràcies !!!

La gent els dies de castanya surt amb taules de 70-80 litres, però el problema es que has de dominar el waterstart ja que drissar amb tan poc de volum y castanya es gairebé impossible.

Ja treus el water?

Si no el primer que has de fer es aconseguir-lo, ho pots practicar perfectament amb la teva taula de 122L encara que bufi castanya, això sí, en aquet cas necessitaràs un vela petita de 4.2 o així, jo es lo primer que em miraria, busca una que tingui variotop de manera puguis aprofitar el mastil que ja tens que segurament serà un 430cm

Jo estic semblant a amolines, amb 144lt i 5.7 com material i veien a la peña desde la platja. Vaya, ja puc començar a buscar algo sobre els 95-100lt (peso uns 82kg) i vela de 4.7 per començar, em semble que pot ser correcte. Això no pot tornar a passar, es molt dur d'apair.
Salud@s

companys, jo com vosaltres...145L+5.3 diumenge a St Pere m'ho vaig mirar desde la platja... ja estic negociant per una 4.1...

la propera a l'aigua!

Hola enrike, en primer lloc, gràcies pels vostres consells a tots, sempre s'aprèn
alguna cosa a aquest foro.
Si que trec el water, es més tinc la 4.2 amb el seu màstil, però em penso
que l'únic que em falla es la taula, i ho dic, perquè ja he provat algun cop entrar
a l'aigua amb buferes similars amb resultats no gaire satisfactoris, però, de tot s'aprèn,
i almenys em va servir per veure clarament, que el dissabte no era el meu dia, encara que
per ganes no hi va ser.
Estava a un càmping expressament per passar el finde, i vaig anar com 10 vegades a la platja
per veure si la cosa canviava, però finalment no va poder ser.
Això sí, vaig visitar algunes de les platges de les rodalies, i vaig veure gent navegant molt ben equipats
i amb molt nivell, que sempre es maco també.

neus dijo:
companys, jo com vosaltres...145L+5.3 diumenge a St Pere m'ho vaig mirar desde la platja... ja estic negociant per una 4.1...

la propera a l'aigua!

Bona eleccio Neus, pero pensa que la combinacio 145+4.1 no es molt bona, pensa que cuan esta per 4.1 et sobran 100ltrs. (ja ja ja)
pensa tambe en una taula mes petita, amb aquesta combinacio estas posant rodes de bicicleta a un autocar. Funcionà, funcionarà pero quan hi hagi rasca aniras pasada de taula.
No vui dir amb aixo que no la compris, pero practica molt el water i ves pensat en algo mes petit.

Anims i a l'aigua (avui poder tampoc, torna a estar de sur i mareton).

Volver