Dilluns 18 i Dimarts 19 d'Agost!

Lluis_CB

Totalwind Hero
Sembla que aquests dos dies tindrem una bona ració de garbi!

La veritat es que ja tocava que portem com dues setmanes de calma total [muro]

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=39

doncs jo em moro de ganes que acabi l'estiu i poguem tornar a navegar amb una mica de condicions i sense gent "emprenyant" a les platges. [muro] es nota que que porto des del 17 de juliol sense navegar en condicions decents? [crybaby]

Doncs ja pots tornar a a mirar les previsions, que la cosa canvia per moments, quin agost mes desastrós. Almenys he aprofitat per ensenyar als meus fills la pràctica del windsurf.
Salud@s

Doncs si, la previ semblava bona, ahir va baixar i akest mati la previ estava pel terra.

Avui hi havia calma total pero a aixo de les 4 a entrat un F3 un ratet... evidenment ja no me plantejat ni muntar... i per dema em sembla que igual! Quin desastre.

en castelldefels emtraron entre 16-20 nudos de garbí todo el día, yo estuve navegando desde las 14.30 hasta las 19.30, y cuando me fui a las 20.30 para Altafulla, todavía había gente navegando, una caña con velas desde 5.7-6.5

Hoy a lo mejor vuelve a entrar, espero,...

Avui a sagaro a aparegut un garbi sobtadament tal i com jo esperava [sing]

Mes fort i durader que ahir afortunadement. Amb 5.8 justet a fora de tant en tant, a dins be a les ratxes, i la gent amb 6.7 perfecte a fora fins i tot passadets!

Aviam que tal dema...

ja ja ya me lo imagino. ya estoy por aki, allí donde he ido ha acabado haciendo viento esperemos que pase aqui tambien. Igual el miercoles garbinassssuuuuuuuu.

Volver