Dimarts 4

A verue els de Castelldefels que diuen.
En La Palma de cervello ja está soplan.

Ponentacu a Castas, aixo si, d moment masa ratxejat.
Volum i vela petita.

12/27 la minima baixa molt, i esta pla, crec k paso.

Avui a Riumar 3.5+75 moooolt be! Decididament necesitava una 3.5 en la meva vida! [cheer.gif] Llastima massa aponentat i no feia onada surfejable, però s'ha saltat be.

Buff d monent no pinta be, fluix i de totes direccions.

Castelldefels 22-30, me'n vaig cap allà!!! Estaré davant el Club Marítim, amb una Nort Sails 4.7 i una F2Spice 96l

Ja ho pots ben dir Eric.. Pero al veure a les 2 el vent que feia hi he anat i just s'ha desinflat...

Lo unic bo d'avui ha estat que tinc el material al CMV

A Riumar tot el dia amb 4.0, trobant a faltar la 3.5 a estones però disfrutant molt.

Grans avenços amb el forward, i dels dos costats!! Em falta aterrarlo en water però ja em tiro i roto bastant be [platano2] [platano2] Stic super content i motivat, em quedo per aprofitar dema a primera hora, dissabte Pals i dimarts potser tambe. Dimecres a treballar :-( perra ruina...

Felicitats!! Ojala alguin dia em puguin felicitar per arribar al forward!! [smilie=worship2.gif]
Algo interessant per dema o el finde? Que jo amb lo novato que soc no he sortit de bcn i bdn i m'emporto uns bons xascos.. [bonk]

sos4l dijo:
Felicidades silent! Ya me explicaras como se hace...!

Gracias, ha costado lo suyo. La teoria y la tecnica estan chupadas, echarle valor es lo que cuesta. Una vez entendido y cogido el gesto es facil, si te atreves a intentarlo con ganas. Hay que ir a comerselo!!

dimarts també va estar molt bé a Port, jo vaig navegar amb 42, i 80 lts, ahir punxada, massa de mestral i passavem de ratxa fortíssima a estar totalment parats amb difícultas x fer water.

aquest matí sembla q també pot funcionar, cap a les 10:00 aniré a comprovar-ho.

felicitats silent, no hi ha res millor que quan veus que vas avançant amb les maniobres, a mi m'està passant amb el vulcano, l'havia provat fa un parell d'anys però ho vaig deixar desesperat, i ara farà cosa de un parell de mesos hi he tornat, i el anar veient que vaig millorant fa que cada dia tingui més ganes de que bufi (si és possible això) per seguir provant-ho.

Volver