dimecres 26 ... garbi surprise!

not

Totalwind Legend
Una bona tarda de fòrmula , amb 11 metres solet i al aigua... cap al final de la tarda , ja anava fortet , pero no hem pensaba que tant!!!!

Hi ha hagut una estonoa que he pensat , ara es pot anar amb slalom... pero jo aguantant con un cosaco....

avui.jpg

24 nussos de maxima? i tu amb 11m, ja semblas del meu club. Tot i que jo amb 24 nussos monto 4.5 [applaudit]

hi ha hagut un moment que literalment el vent m'ha tombat , no catapultat sino tombat [applaudit] pro ha esta una racha.

La meva sensacio en els moments mes forts ha estat de 16-18 nusos. Jo crec que el bastunada aquest hi posa massa WD-40 al anemometre.

Jo amb 18 estic al limit de la 8.5 pero sobretot pasat de taula

SI la veritat es que la 8.5 i la 11 no son molt difernts, jo crec que vendré la 8.5 perque amb 7 i 11 el salt es correcte, pero la clau es que avui el mar estaba com un plat, com ha sigut tan rapid no ha tingut temps de aixecar res.

Per mi 15-16 es el limit comode de la 11, sobretot per com es posa el mar

Felicitats per la navegada, a mi mr. monazo comença a pujarme a la xepa...veurem si rasquem algo el finde

No es per desanimar-te pero el sembla que aquest finde..... [sorprendido] , jo crec que piro a fer una excursio d'aquestes amb raquetes de neu [smilie=icon_cafe.gif]

Volver