Dimecres 31 Garbí costa central

salvi

Totalwind Hero
De Kastas a Malgrat possibilitat de nova entrada potent de SW.

A l'aguait.

Això serà un no parar!

La previ, pinta que dimecres, divendres i dissabte tindrem garbi, pero algu creu que demà que es preveu ponent pugui acabar com divendres passat amb un SW?

Avui a estat molt bè!!

Donç com que no ho sabem lo millor sera.........
AL PUESTOOOOOOOOOOOOO

Algú amb busca que estigui despert a primera hora del matí pot passar el parte del vent a Malgrat, dimecres? Ja seria fantàstic si algú des de la platja pogués dir-me el vent i com està la mar. Però això ja serà més difícil.

Esperem que giri aviat a garbí, perquè pel que sembla, durant tot el matí serà de ponent. Vinga, fins demà, si és possible!

Adéu!

us desitjo molt bona navegada, jo dema parteixo cap als Alps francesos, tot i que no descarto la tipica parada a Leucate tan dema com el dilluns mati

Kastas ja funciona [windsurfing.gif] aviam si aguanta fins a la tarda.

Punxada avui al matí a Malgrat. Hem estat el Salvi i jo amb un parell de kiters més esperant el vent, i a les 13h que me n'he hagut d'anar jo encara no s'havien sobrepassat els 10 nusos; al contrari, de 12h a 13h havia anat baixant a 6-7 nusos. Nó sé si més tard s'ha pogut navegar.

Arggg! Quina ràbia! Esperem tenir més sort divendres i dissabte. Almenys jo disposaré de més temps.

Expliqueu si s'ha pogut fer algo. Tinc curiositat.

Segun el busca al final en malgrat sí ha entrado, medias de 14 nudos y rachas de algo mas de 20

En Barna tambien ha entrado, ha sido de repente y bastante fuerte, rachas de 25 nudos, y yo con 115L y 6.1m estoy molido [roto2gay.gif]

Gemma, no t'ho creuràs si ara et dic que acabo de tornar d'una big-big session a Barcelona... Ho sento.

M'he estat allà a Malgrat esperant encara una bona estona després que te n'has anat i finalment, derrotat, he recollit i cap a la Base a tornar els trastos.

He començat a veure indicis de vent per la ronda a Barcelona... i quan he arribat a la Base allò era un festival: ventada descomunal. Ningú a l'aigua, és clar, començava a entrar tot just en aquell moment (cap a les 15h). En mitja hora la Base semblava Tarifa, tothom a l'aigua. 5.7 i 100 litrets, perrrrfecte, amb mar de fons, molt xulo, molt divertit.

Adjunto gràfic que testimonia la qualitat de la tarda. Windguru no s'ha equivocat.

Adjuntos

• windgraph_small.pl.png
    windgraph_small.pl.png
    2 KB · Visitas: 704
A Kasta tambe ha estat be, per 6.3 i 99ltrs

Badalona garbí-power, la orilla algo desventada a ratos pero dentro estava para 5 metros y poco...ha entrado tarde pero a lo bestia!
bieeeeen...

salvipardas dijo:
Gemma, no t'ho creuràs si ara et dic que acabo de tornar d'una big-big session a Barcelona... Ho sento.

M'he estat allà a Malgrat esperant encara una bona estona després que te n'has anat i finalment, derrotat, he recollit i cap a la Base a tornar els trastos.

He començat a veure indicis de vent per la ronda a Barcelona... i quan he arribat a la Base allò era un festival: ventada descomunal. Ningú a l'aigua, és clar, començava a entrar tot just en aquell moment (cap a les 15h). En mitja hora la Base semblava Tarifa, tothom a l'aigua. 5.7 i 100 litrets, perrrrfecte, amb mar de fons, molt xulo, molt divertit.

Adjunto gràfic que testimonia la qualitat de la tarda. Windguru no s'ha equivocat.

Ja m'ho crec, ja, que ha entrat bé el vent. Quan anava cap a la feina a les 15 h de la tarda per la nacional ja he vist un mar molt xulo, i des de la feina també he vist que el vent ha anat pujant. Suposo que a Malgrat ha acabat entrant, també. No sé si algú que hi hagi estat ens ho pot confirmar.

Windguru tenia raó, però jo he après que tampoc ens podem refiar 100% de les hores. Sempre hi ha un bon marge d'error. Serveix d'orientació per saber quin vent entrarà cada dia, però no és matemàtic. A partir d'ara, disposant només dels matins fins la 1 i poc per navegar, no em penso arriscar si no sé que a primera hora del matí ja està bufant. És massa feina de traginar material per acabar per no navegar.

Bueno, a veure si divendres i dissabte tenim més sort. Fins i tot crec que entrarà bé a Cabrera i no hauré d'anar fins a Malgrat.

Volver