Dissabte 27 a leucate a la franqui

carli

Totalwind Gurú
Bones, estic mirant al windguru i per el dissabte de moment hi ha previsió de gregal, de moment posa 12-14 nusos pero suposo que estara per 5 a 6,5 de vela, jo de pas vull comprar una aleta.

Aniria a la Franqui que es un lloc molt segur, vull provar una taula que tinc de 90 litres, si algu s'punta molt millor ja que anar sol es un pal, pero si es el cas dons m'en vaig sol.

Si voleu fer una mini quedada com sempre fem per la gent que es pots escapar dons millor, el diumenge no puc anar que que tenim que annar a veneir la palma, jejeje

Jo surtire de Barcelona o divendre a la nit, o dissabte.

mira bé, sembla ser que a mig mati es para i entra garbí a la Costa Brava. de totes maneres fins dijous no podrem assegurar res..... a veure com evoluciona la previ. a mi m'agradaria per superar els 30 knots en aigua plana!!!

de moment la millor opció es esperar a divendres i es veura a previ amb mes seguretat, pero tinc mono de aigua plana per posarme les piles [ojos]

al final no ha pogut ser, fa dies que em trobo enganxat de la esquena a l'espera de una resonancia, pero ahir no vaig poder aguantar mes hi vaig anar a osteopata i em va dir que tinc un principi de hernia discal a l'espera del resultat, estic cagat!! per aixo no he dit res mes sobre la escapada a Leucate, de moment estic en repos i punxeme jo mateix antinflamatoris al culete... espero que no sigui res complicat i espero estar a la trobada del dia 10-11... tinc un mono que no pouc mes pero la salut es lo primer... tal co tractes el cos ell despres es rebela..

Ànims i a fer bondat. La salut és el que importa.

Volver