dissabte 7 Febrer. Tramuntana

xavicdq

Totalwind Supergurú
nois/es per fi sembla que nus entra un altre cop sa tramuntana que tant nus agrada per disfrutar. i en aquest cas un dissabte.
a veure si coincidim per navegar junts!!
-Sant Martí d'Empúries li tinc moltes ganes
-Port de la Selva (assegurat)

què dieu?

[smilie=worship2.gif]
De moment sembla mes segur el Mestral per dissabte i diumenge

Compteu amb mi!!!

Companys tv3 acaba de donar f9 per dissabte i f6 per diumenge. Per cert avui a Castelldefels s'ha navegat, jo els he vist per la camera. Quina enveja m'han fet [crybaby]

A Kastas el nw no entra be, s'ha d'anar cap a Vilanova, a Badalona no ho se. Pero crec que a Port t'en fartaras de navegar.
Jo haig de decidir si al nord o al sud [sorprendido] suposo que cap a on es mogui mes gent.

Perdoneu, però esteu parlant de mestral (NW) o de ponent (W)?? Perquè cap dels dos funciona a Barcelona, eh!

El ponent funciona "d'aquella manera" a Castelldefels, millor com més fort entra = menys ratxejat.

A veure, jo em puc moure una mica (màxim de Malgrat a Castelldefels) demà divendres. Dissabte, dinar d'aniversari d'un familiar (= NO WIND). Diumenge, només si em cau a prop (algun garbineeeeet sisplaaaau).

COM HO VEIEU PER DEMÀ I EL CAP DE SETMANA COMPANYS?

crec jo ke mekivoko anant eskiar amb la nena...po en fi...sa de cumplir, sxo k u disfruteu x mi ;)

ok donçs aquest weekend el disfruto jo, que l'ultim el veu disfrutar vosaltres mentres jo anava a la muntanya.
El nw com be diu el salvi, no entra a kastas, i el ponent es veu pasar mar endins i s'ha d'anar a Vilanova o Cubelles per agafarlo.
Jo el dissabte em moure, suposo que cap a l'Aquarius. Divendres no puc navegar i diumenge aviam si entra garbinet a Kastas.

jO em sembla ke no anire a skiar.,....i vindre a l'aigua...x si decas...tipikes nr grogues i roses i una jP!!!! o un alfa romeo 147 vermell amb les planxes a dalt!!!

saludtacions

Volver