dissabte a leucate?

Sense paraules... rebentón total.... al tornar a malgrat navegaven amb garbí 6.7[muro] [muro] [muro]

En Trabucador nada de nada, había buena previ, pero al final se ha quedado en nada, [muro] [muro]

La verdad es que da bastante rabia ir hasta el delta para que luego no haya viento.

En fin... espero tener mas suerte el próximo día.

puuufff dons si tu ens hauriem quedat per aqui i hauriem navegat un parell d'hores!

Riumar per 4.2-4.7 fins les 10h, després millor per 5.2 i més volum.
Dimarts més...

Riumar amb 4,2- 4,5??? Com pot ser que hi hagués tant de vent a Riumar i res a trabucador? Jo he arribat a les 12, i no n´hi havien ni 8 nusos.

Not, tens rao, si haguessim anat a Malgrat hauriem pogut navegar, i a sobre ens haguéssim estalviat diners en peatges i gasolina.

Eric, com amplies tant les previs del windfinder? Jo ho miro aqui http://www.windfinder.com/forecasts/wind_iberia_akt.htm i no veig opció per fer-ho més gran.

Igual baixo dilluns i dimarts al delta amb un amic que no navega però hi te casa. Algú hi serà?

arm dijo:
Riumar per 4.2-4.7 fins les 10h, després millor per 5.2 i més volum.
Dimarts més...
Jo tambe vaig ser-hi a riumar, vaig arrivar a les 11:30, navegava amb 78 litres i 5 metres( neil pride verda) a la 1 aprox va fer una baixada important, despres vaig tornar a entrar amb 100 litres y 5 metres una estoneta mes.

Eric / wind dijo:
Aaaah, my friend. Es que has de mirar els SuperForecast Maps.
El que trobo es que els superforcast exageren molt la previ, deu ser perque són SUPER [ojos] [muro] , pero sempre donen vent!!

al final sabado de 11h a 13h en le goulet con 7,5 ( [bonk] [bonk] [bonk] )
un momento se puso para 5,3 pero no duro mas de 30min. Luego domingo tambien estaba por alli, sopló muy temprano pero poca cosa, por lo menos no bastante para sacarme de la cama antes de las 9h [meparto]
a ver si esta semana tenemos algo aprovechables.

Volver