Diumenge 27

jvr

Totawind Maniac
Sembla que diumenge pot entrar algo de mestralo pel sud, a vaure si algu s'anima i despedim l'any com deu mana! sembla que no fara molt de fred!!! [sunsmiley]

ahir va ser curios, va entrar nw a tot arreu menys aqui malgrat que va entrar un llevantet de 13n

es clar amb el rostit a una ma i el tio a l'altre no s'hi nva poder anar...

avu diumenge esta lleig, parat i tapat.

jvr dijo:
Sembla que diumenge pot entrar algo de mestralo pel sud, a vaure si algu s'anima i despedim l'any com deu mana! sembla que no fara molt de fred!!! [sunsmiley]

Hola a todos .

Meteocat y windguru da mestral mañana y en Trabucador entrá fenomenal . Nosotros estamos desde Valencia viendo la posibilidad de escaparnos y navegar . Si es así allí nos vemos .

Un saludo .

Pedro .

otia!! no se quin dia visc!!!! [sorprendido] aixi si que es dificil encertar les previs!!! [meparto]

anava a dir dema dilluns pinta be per malgrat!!! [big-laugh]

avui faig 39 tacooooos!!! ummm rozando los 40!!! m'haure de comprar una harley i anar a trobar-me al desert.... [applaudit]

not dijo:
otia!! no se quin dia visc!!!! [sorprendido] aixi si que es dificil encertar les previs!!! [meparto]

avui faig 39 tacooooos!!! ummm rozando los 40!!! m'haure de comprar una harley i anar a trobar-me al desert.... [applaudit]

FELICITATS, per molts anys. [cheer.gif]

quina mala sort fer anys avui, s ajunten els regals d aniversari amb els de nadal, vol dir que un val per l altre... [8.gif] ting un cosi que els va fer ahir, 32. sempre o comenta. moltes felicitats

pedrosurfer, parece ser que durante la mañana el mestral se va aponentando, mal asunto, puede que me quede en cambrils i me ahorre unos kms, ademas mañana no quiero madrugar mucho. [dormido]

not dijo:

Per molts anys company! Els anys passen, però la il·lusió per navegar es manté i, fins i tot, va a més. En dono fe!

Volver