Dubtes sobre neoprè

Atomant

Usuario
El passat agost hem van regalar un neoprè curt, i vaig decidir, ja que no soc gaire fredolic, que no l'utilitzaria gaire. L'haig de tornar i tinc un dubte, com a bon novato......

Opció 1- Neoprè de pantaló llarg i maniga curta

Opció 2- Directament i sense passar per la "casilla de salida" agafo un de llarg per l'hivern?

Alguna ajuda? o idea?

Gracies

Un neoprè curt es fa servir tot l'estiu, des del maig fins bona part de l'octubre. Quan comença a fer fred, ja et passes al llarg.

Un amb cames curtes i sense manigues, va molt bé a l'estiu. Et pots posar una licra tèrmica a sobre per protegir la zona dels hombros si et cal.

A l'hivern no és el mateix navegar a Barcelona que a Sant Pere (realment aquí fa fred i necessites escarpins per als peus i fins i tot "passamuntanyes" de neoprè. L'efecte que ofereixes és bastant marciano... i a sobre posa't el casc futurista). Però més val que sobri i et compris un d'hivern prou gruixut.

A veure, gent, milímetres exactes?

Jo he de renovar neoprè, penso anar al decathlon i llestos.

Jo no soc gaire fredolic, pero faig servir neopre tot l'any, tinc un d'estiu curt de 2mm, un de llarg pero d'estiu de 2mm i per l'hivern tinc un 4/3. Si tinc fred em poso una licra dins del traje i solucionat. El 5/4/3 podria ser una altre opcio, pero de cara a ferlo servir quan comença a fer bon temps t'achicharres viu.
Per mi lo millor 4/3 i licra per si fa fred.

Hola a tots, a mi particularment el neopré m'agobia molt, sobretot el d'hivern.
Aquest hivern ja veurem, perquè amb els quilets que m'he posat a sobre semblaré el ninot de michelin, i de ben segur que no podré tancar la cremallera.
Si vas a canviar-ho, mira sobretot que no t'apreti els braços, si no se t'agarrotaran, i te cansaras molt més. Val més que te vagi una mica gran que no gaire apretat,
Salutacions.

Jo discrepo amb lo de agafarlo gran, si l'agafas gran t'entrara aigua a l'hivern i ja et dic que no mola. El neopre ha d'ajustar com un guant. Per aixo jo et recomano que vagis a una botiga i t'eneprovis uns cuants (encara que t'agobiis despres ho agrairas) i si els del deca et ban be, donçs ni t'ho pensis. En el meu cas no em van gens b m'apretan masa del coll i no vaig comode o sigui que m'haig de gastar la pasta.
Que tinguis sort company.

Parlant de neoprens. Algú ens podria posar al corrent de l'oferta actual (marques i demés) que hi ha al mercat?

Està clar que el neoprè se t'ha d'ajustar bé i t'hi has de sentir còmode... Per això els de qualitat són més elàstics sense perdre resistència a l'ús intensiu i al pas del temps.

Arriba un moment, després d'unes quantes temporades, que el neoprè comença a "estripar-se" i a obrir-se per les zones que pateixen més, com la zona lumbar, espatlles, etc. Jo ja he de fer renovació de vestuari, però primer aniré al deca perquè tampoc vull deixar-me la pasta.

Algú coneix alguna marca bona i "low cost"?

Gràcies.

Hola
jo tinc un neopre bastant elastic, m'el vaig comprar a portugal quan vivia allà es un4/3, la veritat es molt elastic, i estat un canvi radical, a vegades val la pena fer un sacrifici i gastarse una miqueta més i despres s'agraeix, el meu anterior era molt economic, antic, i molt rigid,es una altre mon.Referent a la mesura s'ha de emprovar, i ha d'anar com un guà , es mes comode.
Salud i bon windsurf

de marques, salvi, en tens per triar i remanar, desde les surfistes com ripcurl, quiksilver, billabong, oneill, tirant cap a les windsurfistes, com ara la north sails, gaastra, mormaii, neilpryde

jo tinc un neilpryde de maniga curta i cama llarga amb manigues per l'hivern, ja que fins octubre no mel poso!! i vaig amb lycra i banyador, axos si tinc varies lycras

Vaig estar mirant la marca rip curl , oneill i ION en concret el model Strike Semidry 5/4 Skin, algú coneix aquesta marca?
D'aquest tres el mes còmode era el ION. Vaig preguntar per la marca Alder, que crec que es del País Vasc, ja que encara tinc un 3mm de quan feia Body Board (ara farà uns 8 anys i encara dura!!!!!!!), però crec que són nomes de Surf......

Salut!!

Jo tinc un neopre d'estiu i un d'hivern desde fa 2 o 3 anys...

El d'estiu te cosa de 2 banys, el d'hivern s'emporta la resta de sessions que no siguin amb un simple banyador... Crec que ho he dit tot!

A mes si passes calor amb el d'hivern et tires a l'aigua i llestos!

Jo tinc un quicksilver nosekemes 4/3

Per mi els millors o Rip curl o Mormaii (ara no se si s'ecriu aixins) per cert els NP tothom coincideix que es trencan per la part de la entrecama.

Jo tinc un traje de surf (marca Bodyglove) d'estiu color groc i taronja fosforito de fa 15 anys o més que està com el primer dia. En canvi els de windsurf duren unes poques temporades. És per pensar-s'ho. Són neoprens diferents, el de surf té la superfície com de roba i s'ha de dir que és poc elàstic.

si, els de windsurf porten un material que li diuen "pell de foca" que es per el vent. Quan mes en porti millor. Jo e lmeu d'hivenr es tot aixins pero em sembla que aquest hivern [crybaby]

Tot el material de windsurf el compro d'oferta a final de temporada o de marques low cost (tipus Gun sails). Excepte el neopré. Quan vaig trobar un que em va quedar be me les vaig gastar (Prolimit) mai m'he penedit. Si que em vaig penedir de comprar-ne un que m'anava gran; me'l van robar quasi nou i quasi em vaig alegrar, llavors em vaig comprar el Prolimit i supercontent. Bàsicament perquè m'ajusta super be (com un guant o com un condó [ojos] ), que es el més important. La qualitat del neopré també es important, que sigui elàstic. Això últim es veu molt be estirant una mica una maniga amb les mans o quan te'l posses i te'l treus. Si et queda ajustat però còmode i la qualitat del neopre es bona, la marca no m'imporataria tant. També s'han de mirar les costures, que siguis segellades, cosides i si és possible "tapades" amb una cinta (més còmode i més durader). Acabats com cinta per tancar els tormells també són importants (com neopré més fi als canells o el coll, tormells que "s'obrin" per passar els peus fàcilment...; aquest detallets es noten bastant quan te'l posses i te'l treus o quan el portes molta estona). El forrat intern en determinades zones és un altre valor afagit per mantenir el calor, però ja ho trobo més secundari i millorable amb una lycra (cert que l'has de comprar a part). Un altre detallet més important del que sembla es que a la "collonera" s'adapti bé (que hi hagi un pany per ponar-hi forma, els més económics limiten el nombre de panys per abaratir costos amb el que s'adapten pitjor al cos i en zones crítiques com aquesta es nota, especialment quan el portes una estona o et fiques a l'aigua perquè veus que s'hi acumula aigua).

Si tens la sort que el decathlon et va bé, endavant. PERÒ PROBAT-HO SUPER BE. Un cop em vaig emprovar un d'una marca anglesa que llavors es venia molt a Barna (Sola) i era al·lucinant com les cames ni em passaven (i mira que les tinc primes) i per dalt em sobrava un munt!!! Vaig flipar, si que son raros aquests britànics!!!!

Pel que fa al tipus, un curt per l'estiu i un llarg per l'hivern, 4/3 si no pujes a Girona i França, però si pujes a l'hivern tingues ben clar que et convé un 5/3 (fa fred!!!!). Els de cames llargues i màniga curta només els fan servir a llocs on l'aigua és freda a l'estiu (Tarifa i Canaries), però si hi viatges allà amb el curt d'estiu passes perfectament.

Espero haver aclarit alguna cosa amb aquest totxo!!!! [saludo]

sobre els trajes neilpryde, jo ja fa mes de 3 anys que utilitzo el meu (maniga curta/cama llarga) i no se ma obert ni fet cap forat, pero tinc clar que el proxim neopre que ma compri sera un mormaii.

respecta als neoprens sola, nomes puc dir que a casa en tinc del meu pare, que fa potser com 10 anys que el te, i encara el conserva intacte

Sobre els mormaii tinc un amic que els pot aconseguir i segur que ens fa una miketa de preu.
Nomes li hem de dir el model i la talla i ell ens dira el preu.

Per cert mireu el model d'en Kauli Seadi.

es el que magrada i molt, pero de moment, encara no mu puc permitir, pq tinc el neilpryde nou. Ames, prefereixo provar-mo i despres comprar.

el que si que estic buscant, es una lycra de neopre de maniga llarga, perque tinc la de maniga curta (comprada al brasil fa uns 5 anys, mormaii per quatre duros) i esta currada, pero aguanta, pero per ara doncs busco una de maniga llarga

Volver