El domingo 22/6/08

rikywave

Totalwind Gurú
Por fin!!!!el domingo en toda la coata catalana,no entraran ni las ganas practicamente,algo por el norte........ [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] ha llegado mi lado mas radikal,en Leucate desde las 12hrs hasta las 22 hrs constante de 17 nudos,con unas constantes en la franja intermedia de 20 con rachas de 25-26 nudos del SSE [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] ,me parece que queda poco por decir [mepiro] [mepiro] [ceji] [ceji] [mepiro] [mepiro] [shot] [shot] [shot] [smilie=dance1.gif] [smilie=dance1.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=drink.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

rikywave dijo:
Por fin!!!!el domingo en toda la coata catalana,no entraran ni las ganas practicamente,algo por el norte........ [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] ha llegado mi lado mas radikal,en Leucate desde las 12hrs hasta las 22 hrs constante de 17 nudos,con unas constantes en la franja intermedia de 20 con rachas de 25-26 nudos del SSE [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] ,me parece que queda poco por decir [mepiro] [mepiro] [ceji] [ceji] [mepiro] [mepiro] [shot] [shot] [shot] [smilie=dance1.gif] [smilie=dance1.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=drink.gif] [smilie=babeando.gif] [smilie=ambulance.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

[crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] Esta toda la costa mas muerto.......la extincion eolica ha llegado.....tres semanas sin navegar...... [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] La verdad,no digo nada por que si no luego me voy arrepentir.....

Tranquiiii col.leguiiii... que les dies que vau pillar tu i el radjo a Trabu ens teníeu a tots morts d'enveja... No es pot tenir tot, je jeje...

Una altra cosa.. a vosaltres us funciona bé el link de leucate que ens ha facilitat el riki???

salvipardas dijo:
Tranquiiii col.leguiiii... que les dies que vau pillar tu i el radjo a Trabu ens teníeu a tots morts d'enveja... No es pot tenir tot, je jeje...

Una altra cosa.. a vosaltres us funciona bé el link de leucate que ens ha facilitat el riki???

Acabo de veure que em sembla que porta un dia de retard,em sembla,no se si treure'l,si no es veu be es treu i a seguir buscant.Ja ho se,pre aixo no em queixo,al principi vaig navegar jo com un poseso i ara teniu que navegar vosaltres i m'en alegro per vosaltres,l'unic es que volia fer el que fa Gollito en el seguent video que he tret del tema tecnica i maniobres,no se com hem pot sortir pero s'ha de intentar,nomes per tastar l'aigua,be jo personalment si ho intento,fare mes natacio que altre cosa,de moment,be us deixo el video,per cert!!!el segon i tercer spock els fa amb una ma:

http://www.windmag.com/News/1076-freest ... spock.html

[ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2]

Volver