El material que vam dur al Delta l'altre dia

salvi

Totalwind Hero
El material que vam dur al Delta l'altre dia

1) Bic Techno 273, 125 l. (descatalogada). Salvi

És la meva última opció per a Barcelona i vents suaus. La taula no té cap més pretensió que servir de plataforma còmoda per ser dels primers a planejar i això la taula ho fa al 100%.

Virtuds: Còmoda, molt accessible (et fa creure que tens més nivell del que en realitat tens i et permet navegar hores encara que estiguis desentrenat).

Econòmica: Per menys de 300 euros la trobes al mercat.

Estabiliat de rumb molt precisa, gràcies al fet que no és una taula ultracompacte, sinó amb una certa eslora: 273. No hi ha taula que cenyeixi de forma més fàcil.

Aquest model es va deixar de fabricar i té un shape idèntic a la seva germana gran de 150 litres (classe techno en competició). Llàstima que no en facin una versió més lleugera i rígida. Defectes: juntures susceptibles de deteriorar-se amb el temps, pes elevat, per alguns massa còmode i previsible.

n770691483_395987_3604.jpg

2) Starboard Carve 135 litres. Rikywave

Són 135 litres però et dóna la sensació de taula de 110. Increïble. Molt estable a la trabutjada. Passa el chopi de forma ingràvida i suau com un núvol. Va a tota llet, molt ràpida. Lleugeríssima. Màgica, tot i que necessita un nus més per arrencar al planeig que la Techno (o una mica més de tècnica). Em va agradar moltíssim!!! Es tracta d'un shape hiperexcitant.

Amb poc vent em va costar cenyir i a Riky també.

n770691483_395988_3943.jpg

3) C2Sailboards 140 l. Any 2008. Enrike

n770691483_395989_4198.jpg

El que és: una taula d'alta gamma. No te l'acabes en dos dies... ni en dos anys! La taula té un potencial altíssim en tots els aspectes: sensibilitat al mínim cop de vent, bona cenyida, rapidíssima... Caràcter competitiu en una taula de preconcepció freeride, però... que dóna mooolt més del que es pot esperar d'una freeride i que sorprèn al navegant més experimentat.

4) Bic Electric Rock 100 l. Descatalogada. Eugeni

A la foto és la taula d'abaix a l'esquerre.

Té un comportament que avui se'ns fa estrany... Obsolet? Amb tot, si les condicions són bones la taula permet trabujar de forma radical i passar bones estones. Però quan proves una taula moderna, t'adones de les seves limitacions i errors de concepte. Té la tendència, en la meva opinió, a enfonsar-se de proa. Com totes les Bic, es beneficiaria d'una millor construcció i lleugeresa... però, de totes formes, aquesta Electric ha quedat desfasada si la comparem amb la Carve. Jo mateix, però, la meva Electric la vaig conservar molts anys, fins que la vaig regalar.

El grafisme setentero de l'Electric Rock d'Eugeni torna a estar de moda!

n770691483_395809_470.jpg

la clasica elecrtic rock, si que te molt poquet rocker i pateix de efonsament de la proa. Pero aquesta taula va ser un exit !!

salvipardas dijo:
Enrike, quan et vulguis vendre la Gun Target, avisa'm sisplau! 😁

Ok pero de moment no ho tinc previst.

Es la meva primera vela amb cambers, la trobo molt estable quan arriba la ratxa, y molt equilibrada de fet si poso en la posición correcta els cabos de l’ arnés gairebé puc navegar sense agafar la botavara amb les mans.

Volver