En busca de navegants

Ser

Totawind Maniac
Hola!
Busco gent de BCN que pugui navegar i que tingui ganes de que el/els pugui acompanyar, que sempre vaig sol i no em fa gaire gracia.. Soc molt molt novato, pero m'apunto on sigui [neng] [neng]
Salutacions i bon vent!!

P.D. Durant aquestes proximes 3 setmanes puc a qualsevol hora i dia [sing]

En els inicis aquest tema de navegar sol es habitual.
Si tho pots permetre, apuntar-te a un club fara que coneguis gent y aprenguis moltes coses. Progresaras rapid, faras amics i coneixeras on i quan va la gent a navegar i mai mes ho faras sol.

En un club havia pensat, pero ara a hivern s'ha d'agafar el cotxe per poguer navegar no? Ademes surt un pelet car.. [muro]
Nose que fer..

ancaderana,

Mira el foro, normalment cada cap de setmana la gent diu per on anar. I sino per trobar gent segur o quasi segur, si hi ha tramuntaneta a Port de la Selva, hiper segur i algú hi haura. Amb Tramuntana, st Pere, aprop del aquarius. I mes aprop de BCN, Castelldefels, aprop del club nautic....

ancaderana dijo:
Hola!
Busco gent de BCN que pugui navegar i que tingui ganes de que el/els pugui acompanyar, que sempre vaig sol i no em fa gaire gracia.. Soc molt molt novato, pero m'apunto on sigui [neng] [neng]
Salutacions i bon vent!!

P.D. Durant aquestes proximes 3 setmanes puc a qualsevol hora i dia [sing]

Hola ,yo también soy nuevo y me gustaría compartir algún rato con alguien .
Esta semana santa estaré intentando algo (dentro de mis posibilidades y clima) por Palamos.
A partir de ahora seguramente estaré los findes por ahí pero el resto año vivo 20min. Bcn así que si quieres contactar estare encantado( contigo y con quien sea ).
Esta semana me he comprado equipo segunda mano y quiero probar a ver si se me da mejor que con una tabla y vela de los años 90...
Ganas y paciencia no me faltan!!!!

Animo y no os corteis en preguntar ni en navegar.

Muy buenas, soy novato y estreno cuenta con este mensaje así que quien quiera compartir habilidades, trucos, consejos etc. Encantado!
Soy de Barcelona ciudad. [000203E9.gif]

Dons jo soc novatillo encara que fa un any que practico y no navego masa per tema de moure material amun i avall si algu surt en busca del vent els diumenges mi apunto pasem una bona estona y compartim gastos.

Atents a la seccio "previs" del nostre raco i no dubteu en buscar companys de viatge en el tema creat especificament per aixó.

Holaaa chicos, gracias a este magnifico invento (los foros) ya he podido quedar con alguno de vosotros para salir a navegar(yo tambien empiezo) así que cap problema si queréis mandar un privado para contactar y así aumentar las posibilidades de navegar en compañia..ya que no es facil coincidir en horarios .
Un saludo y al aguaaaaa.

Volver