entreno regata d'slalom

xavicdq

Totalwind Supergurú
Joan Paré:
HOLA A TOTS, Queda confirmat!! Aquest dissabte ens trobem al GEN de Roses per fer la primera trobada d'entrenament. L'Arturo Montblanch i el Marc Paré us esperaran cap al mig dia per fer la concentració i l'Arturo em confirma que si fa vet, les boies estaran muntades sobres les dues de la tarda. Jo tinc un compromís de feina i vindré una mica més tard. També m'ha dit que es possible tenir: zodíac, boies, càmera de vídeo... un luju tú!!!!! Tenir en compte el tema de l'aparcament, que es pot aparcar dintre ( de pagament) o entrar i descarregar el material al club. a 20 metres de l'aigua, i aparcar fora que no és massa difícil trobar lloc. Ens veiem dissabte. Pd. Per els homes que faran "les canàries" aquests dies, desitjar-los molta sort i ens veiem quan torneu.

Màrius Solà:
Hola Surfers!
Aquest dissabte fem una trobada per navegar amb eslàlom. Dissabte passat ens ho varem passar molt be i volem repetir i que vingui encara mes gent. Esperem que el tèrmic que esta funcionant aparegui també aquest dissabte. La idea es navegar entre Ampuriabrava i Roses que es on hem observat que el tèrmic és mes fort.
Aquesta vegada, el club de Roses (GEN) ens deixa de forma gratuïta un jutge amb una zodiac que muntara un parell de boies i podrem fer sortides amb banderes i un circuit en forma de 8. Tot un detall d'aquest club que li agraïm molt. Te pinta que serà divertit.

Per tal de veure com anirà tot, sortirem de Roses al (GEN) en comptes d'Ampuriabrava i així ho comentem tot abans que pugi el vent. Navegant d'Ampuriabrava a Roses son 5 minuts si hi ha vent... qui surti de qualsevol platja propera es pot unir a nosaltres.

Tot aquell que vulgui venir serà molt ben vingut!

PD: Re envieu aquest correu a altres windsurfistes que podrien estar interessats, si us plau.

Eiiii Està molt bé, però, recordeu, volem fotos.

Jo intentare d'anar pero ho tinc una miqueta complicat, ja tenia plans per dema [muro] [muro] espero enterarme avans per la propera.

[applaudit] molt be Salvi, veig que estem a la mateixa onda.

salvi dijo:
Per cert àlex, per què la teva firma a peu pàgina és un codi html... ?? A veure quan ho arregles i poses la foto o el que sigui que ja toca [big-laugh]

En teoria es el logo de Catalunya windsurf pero no em surt, com ho feu per que surti?

Volver