Estadístiques..

not

Totalwind Legend
Ya hace tiempo , apunto las navegadas , no por nada especial , solo para saber que material utilizo mas o menos , porque a veces
nos pensamos que necesitamos un material o otro , y en realidad no lo usamos.

En mi caso me muevo poco, y la pregunta del invierno pasado era , vale la pena una formula? pues estadisticamente simplemente DOBLA los dias navegados.

Claro que yo me muevo poco, tampoco he usado una 4 metros que compré, pensando que era imprescindible, en todo lo que va de 2010.

Por otro lado decir que el programilla de la web esta francesa es cojonudo..

Bueno ahi lo dejo

st.gif

Y me registré hace dos días para usarlo y todavia estoy esperando que me envien el email de confirmación para poder acceder.

la que portem al peu de la firma alguns...amb les veles les sesions etc... es divertit perqué veus que fan els altres, mentre jo navego amb 11 metres altres a l'altra punta del mon ho fan amb 3.3 [smilie=gaydude.gif]

http://windsurf-sessions.eg2.fr/

ok, moltes gracies, està molt bé. jo anava apuntant les meves sessions a "tu diario" d'aquí, però realment aquesa pàgina francesa és molt complerta.

jo aquest any no estic navegant gaire, però com que sempre navego a port, amb alguna escapada puntual a frança doncs el meu material és "petit"

aquest any de 28 dies navegats 5 amb 3s 76 lts, 16 amb 3s 97 lts i 7 amb manta 125 lts. i en veles 1 amb 3,3 , 6 amb 4,2, 10 amb 4,7 , 4 amb 5,2 i 7 dies amb 8,2

evidentment jo bàsicament navego fora de temporada, l'estiu és quan més he de treballar i pràcticament no navego, si pogués aprofitar el garbí a Sant Pere a l'estiu, hi hauria molts més dies de 125 i 8,2

Si jo també ho tenia aqui desde novembre passat, i vaig pasar-ho cap a la pagina aquesta.

Je je quina diferencia de material!!! si jo visques cap munt també crec que tindria 7.8 i slalom com a mes gran.

Ya estoy registrado!, resulta que el email estaba en la carpeta de correo no deseado [fcp]

Por cierto, ¿como hacéis para que en la firma salga el icono de vuestras tablas y velas en lugar te un tablero como a mi?

Yo he creado dos tablas y dos velas pero no consigo que aparezcan en mi firma.

ummm esa no es tu manta!!! es la mia!!!! [meparto] [meparto] [meparto]

mola eh?? lo que hace uno si no hay viento... [smilie=gaydude.gif]

A mi me gustarian unas estadisticas tipo estas pero con los dias que se puede navegar de Octubre a Marzo en Barcelona o Badalona con 4,7 o 5,6. Cuantos dias creeis que podria navegar en todo este tiempo?

Gracias

de Octubre a marzo del 2009-10 tengo

4.7 -0dias
5.2/5.8 -8dias
6.5 - 18dias

eso en malgrat, temporada pasada aprox (claro que me perdi algunos dias)

wind-carlos dijo:
A mi me gustarian unas estadisticas tipo estas pero con los dias que se puede navegar de Octubre a Marzo en Barcelona o Badalona con 4,7 o 5,6. Cuantos dias creeis que podria navegar en todo este tiempo?
Gracias
En el windguru PRO se pueden mirar estadisticas.

Demana-m'ho en aquest fil, per enrrecordar-me, i t'ho busco... http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=51426

crobol dijo:
wind-carlos dijo:
Gracias

Demana-m'ho en aquest fil, per enrrecordar-me, i t'ho busco... http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=51426

Windguru son previsions, windfinder et dona estadistiques de dades reals:
http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_barcelona.htm

Com pots veure, a Barcelona depriments... [fcp]

silent dijo:
crobol dijo:
wind-carlos dijo:
Gracias

Windguru son previsions, windfinder et dona estadistiques de dades reals:
http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_barcelona.htm

Com pots veure, a Barcelona depriments... [fcp]
Vaja broma a Barcelona... Em tocarà comprarme un mastil 430 i una Secret 6.5 per poder navegar una mica, perque amb 4.7 em sembla que m'oxidare [fcp]

wind-carlos dijo:
Vaja broma a Barcelona... Em tocarà comprarme un mastil 430 i una Secret 6.5 per poder navegar una mica, perque amb 4.7 em sembla que m'oxidare [fcp]

Millor 8,5... ó 10,5....... jo m'estic pensant seriosament lo de la Fórmula, no entenc perquè a Barcelona no hi ha més gent, suposo que pel preu i l'aparatositat del material...si fóssim uns quants ens ho passariem teta fent regates

La formula es molt cara. A mes si no tens companys, bufff fas bordos molt llargs i el material pot petar per la cara , en qualsevol moment.

Jo he probat velas race grosses i son la canya , pero estan pensades per funcionar en 13-16 nusos. (i la veritat cal estar molt fort i tenirlos molt ben posats per anar amb 11 metres i 15-16 nusos).

Jo uso 11 metres amb 9-14 nusos. A vegades si está en 12-14 i massa mar monto 8.5.(pero no te massa sentit, crec que podria prescindir d'aquesta vela en un lloc com barna sense massa trencant per entrar).

Sempre aconsello taula de formula amb vela de 2-3 cams potent 10 metres amb 230-250 de boom, que pugis anar amb una botavara no exageradament cara.

Pero carbono per la botavara no t'escapes .. una pasta... mastil 75% que aguanten mes.

Ara mateix si fes de zero faria mastil 520 75% 10metres v8 o 9.5 element i botavara aeron carbon 200-250 o 220-270. (o en versio económica una alu race de 250-270).

Pero sempre animo a la gent a probar el FW , i mes si has fet slalom , es el mateix pero "a lo grande" [bonk]

Ufff quin rollasso...

Si no vols formula tambe tens la opcio d'una slalom gran 145ltrs tambe li pots posar 11m de vela jo a l meva de 134 segons el fabricant li puc posar 10.5.

Volver