Finde 11/12 de Febrero

sos4l

Totalwind Hero
Que pasa que nadie cuenta nada??
Hoy han navegado en Pals, pronto saldra el video de Fred Bonnet, y ayer se navego con Garbi en Barcelona.
Hoy sesion sufrimiento en BCN, ha entrado de SE, con mucha ola, demasiado para la formula [sorprendido]
Eso si, no mucho frio.

Doncs sí, aquesta tarda ha bufat bé de SE a kastas. Ratifico el que diu en sol4l, molta onada, però fàcil de passar la trencant amb el vent que fèia, i un cop passada continuaven havent-hi forces onades i mar desordenat. He fet una short-late-sesion amb 4,5 i la veritat és que no he passat gaire fred i això que se m'ha trencat el cabo de la botabara i he hagut de fer una mica de maquiver dins de l'aigua passant força estona en remull.

De pesar no peso molt, però com he comentat he fet una short-late-sesion (17.30-18:15) que és quan més castanya ha fet. Durant aquesta estona hem passat dels 20 knots, ara que si el baston diu que no [qmeparto] [qmeparto]

Ep, que adjunto la gràfica del 17 knots

ImagenGraficaAbonados.php

ya caudra con baston , jor jo fa dos o 3 setmanes que no pillu! [sorprendido] [bonk] [aiba]

Untitled-2.jpg

ostia pues si que ha soplado... yo sali del agua justo antes que suba de verdad, que con los 10m y las olas no lo veia claro [bonk]

not, si no pillas es porque no quieres!!! Viento hay de sobra estos dias!!!!

joer que yo no puedo moverme de mi zona que sin no la que te dije.... [smiley_1140.gif]

No tengo timepo (no tampoco nivel, ni lo que hay que tener para ir a pals) y mucho menos para riumar... [muro]

estoy que me subo por las paredes! en malgrat ya van tres que aprieta a 12 nudos pero no dura ni pa montar la formula!!

ostia pues no sé como estara el mar en Malgrat pero por aqui ya te digo, era un suicidio salir con formula ayer...
lo de Pals sin hablar de nivel ni tiempo, es que con este frio hay que tener un buen par para meterse alli!
a ver cuando vuelve el calorcillo que ya toca!

aqui esta:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

arf....quin pantumàquet! s'els veu garrativats... [smilie=worship2.gif]

Que passa? Teniu menys collons que la Verònica? [big-laugh]

Que consti que no la conec, i que consti que jo tampoc em vaig ficar... tenia una excusa perfecta: he treballat dissabte i diumenge [ojos]

Això si, demà no treballo, m'hauré de buscar una altre excusa [sorprendido]

o ficar-m'hi!! [sorprendido] [sorprendido]

Volver