Finde 12-13 diciembre tramontana en port?

radjo

Totalwind Hero
parece que entra viento del norte por gerona, un poco lejos pero podría hacer el esfuerzo si se confirma, eso si podríamos quedar e ir en coches de dos a dos para compartir gastos???

radjo dijo:
parece que entra viento del norte por gerona, un poco lejos pero podría hacer el esfuerzo si se confirma, eso si podríamos quedar e ir en coches de dos a dos para compartir gastos???

Cabronazo!!!!yo con los puntos no puedo,ademas estoy hecho polvo!!!!!! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [smilie=taptap.gif] [smilie=taptap.gif] bueno,si vais que os divirtais y navegar un poco por mi!!!! [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [punk.gif] [punk.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif]

Juas donçs jo aquest weekend ho tinc complicat. Sopar el dissabte i dinar el diumenge.
O sigui que nomes em queda divendres i crec que em quedare aqui.

Fara fred, windguru marca uns 8 graus.... per Barna dona un parell més de graus i quasi el mateix vent de gregal.... s'haurà d'estar atent.

Pel dimecres podria entrar ponent i dijous mestral.... si, se que és lluny encara ¿es nota que tinc "mono" [ojos] ?

El gregal es navega molt be a malgrat , entra un pel de terra y queda tot bastant pla... altre cosa es llevantada.

FIns i tot el llevant si no es de temporal no aixeca massa mar.

De tota manera no he vist mai entrar aquests partes de 30 nusos de cua de tramontana.

No arriba mai. Com a molt per 5.7.

A veure dema que fa.

jo diumenge m apunto a malgrat o sant pere, aixo si no esta molt desfasat!!! aixo de olotes a malgrat amb gregal, podeu explicarvos mes, si costa molt entrar, si hi ha algun lloc mes accesible, amb menys onada per sortir. ting ganes de estrenarme a malgrat. [000203E9.gif]

olotes a malgrat???? nooooooo [sorprendido] [meparto]

sant pere millor per entrar...

no m'aclaro gaire.....
Malgrat, Barcelona, Sant Pere, Port, dissabte, diumenge ..................
Al final que feu/fem?
Malgrat marca tramuntana dissabte , Peró quan a malgrat diu 18, son 25 ......................
la setmana vinent comença la rasca, o sigui que aprofitem .........

A veure us copio el mailing enviat per Màrius, per acabar d'embolicar la troca [big-laugh] .

(Ei, jo ONADOTS, passo)

----
Hola Surfers!
Aquest cap de setmana podríem tenir un "big day" a Pals. Dissabte marca, Nord-Est i no arriba massa a la costa però l'orientació del vent i el llarg recorregut crearà onades. Diumenge el vent marca mes de Nord, i sí que sembla arribar a la costa amb certa intensitat. Amb el mar creat durant la jornada anterior, podríem tenir una sessió d'onades de les bones...

Hem de ser conscients que un possible "big day" es pot convertir en una "big decepció" amb un petit canvi de previsió amb certa facilitat, però prefereixo avisar-ho que callar per no fallar. Jo personalment tindré les taules d'onades a punt....

Bon vent!
---

Companys a Malgrat no arriba la tramontana, es molt pero que molt dificil.

Ara estic pitjor que abans ........
En fi, jo després de malgrat l'ultim cap de setmana, prefereixo unes condicions
mes lights, mes que res per poder almenys disfrutar una miqueta, per tant
totalment d'acord amb en salvi.

malgrat no es una bona opcio, la tamuntana no arriba mai.

El tema pals home no se com son ,les onades de pals pero ha de fer mes por que a malgrat no??

Els que us podeu moure , jo aniria a sant pere.... acuarius. Hi hara fred pero... es la millor opcio!

Algun local de malgrat hem va estar explicant el tema baixes presions o altes i com afecta aixo a que s'aixequi mes o menys mar... juntament amb la lluna vella.

Algu sap com funciona exacatament?

Per cert onadotes deuen fer-se a tot arreu no?? , fora del golf de roses...

Sort!

Pals nomes per wave-raiders, en serio es fa molta onada i no precisament petita. A mes la orillera es assessina, si caus fent un jibe adeu al material.

Vols dir que no puc anar-hi amb la formula???? [meparto]

Només he navegat a pals 1 dia amb garbinada de 20-30 nusos, i entra un pel de terra amb el mar super pla!

Pero es el que dius amb tramuntana pilla la ona que ve del nord sense cap obstacle, y varem estar llavors al pont del 12 d'octubre , el dimarts crec... y la veritat feia por només de veure la peña!

Yo me dejaría de tonterías y subiría a port el sábado porque el domingo hace un frío que pela... de todas manera hoy tb debiera entrar y está de sur segun el busca...

Volver