Finde 13-14 de diciembre

Para el sabado tambien hay fumeke no? me ha parecido ver en windguru que el sabado tambien habia algo.

Cierto lo del sabado, "Garbi". Pero ese lo navegamos en casa. El domingo depende de la navegada del sabado.

Veieu clar el garbí del dissabte...?? perquè si s'aponenta massa, no hi ha res a fer, almenys a Barcelona, Malgrat... Castelldefels?

Tinc un compromís familiar el dissabte... hauria de fer autèntics jocs de mans per navegar... però no ho descarto.

De fet tens rao Salvi no es garbi gaarbi, s'haura d'estar atenti anar-lo seguint.
Aclub tenim web-cam, anire posant la direcció segons vagi transcorrent el demati de dissabte.
El que sembla mes segur es el nw de diumenge, pero no trobeu raro que bufi nw 3 dies, giri 1 dia a s i despres torni a entrar nw?

yo de todas maneras para asegurar iría el domingo para Trabu y el sábado esperaré pacientemente en casa por si entra algo de suroeste en Playa larga. no queréis bajar el domingo para Trabu?????

Depende de si se navega el sabado y de la calidad de la navegada. Yo decidire a ultima hora del sabado.
Lo que pasa es que a no ser que pase como la otra vez, que Riumar estaba desfasadisimo, yo ire a Riumar.

Si ens hem de refiar de la previ, garbinada, més forta com més al nord. Jo demà he de passar per Pals, per arreglar una cosa a Capgirell, bé, demà he de passar per correus a recollir un capçal de botavara, carregaré els trastos a la Base-Bcn i segons com ho vegi em quedaré una horeta a Pals o baixaré cap a S'Agaró, que hi he de passar per força per motius familiars. Serà un dia a contrarrellotge i ple de maniobres i estratègies extraaquàtiques...

Riki, atenció: demà jo puc estar a Pals, a Palamós, a Calonge o, preferiblement, a S'Agaró, o Platja d'Aro, que, si de veritat bufa SW, es navegarà de luxe.

T'ho dic per si vols recollir la vela que et tinc reservada.

Ja em diràs... Però a les 3 ja he d'haver plegat veles i cap a casa, que tinc coses a fer.

salvi
mòbil 66 12 46 020

Jo amb 3 o 4 amics dels Campings de Sant Pere, tambe anirem per Sant Antoni o Palamos.

Yo finalmente navegué el domingo un par de horitas en playa Larga con Poniente, con vela de 6.0m, mucha ola a la salida tras el temporal de lluvia del sábado y poco viento con lo que nos revolcamos tabla y yo unas cuantas veces antes de salir, rompí el sable de arriba pero navegué un poquito con el sable de arriba rotillo

Volver