fersan
Totalwind Hero
Avui un termic a Sant Pere Pescadors per mi 100 llitres I vela de 5.7 molt divertit I onadeta facilona
www.rebarato.es
www.rebarato.es
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lo mismo digo, la previ no era buena y personalmente tanto la pwa como la surfalegre no son cosas que me motiven...jvr dijo:eric si hi hagues hagut una previ bona suposo que la cosa hauria estat diferent... en el meu cas estic lesionat, he de fer repos i pujar per donar una volta tampoc em compensa.
Ja mho explicaras en calma aixo fent una birra...jejealextxell dijo:Ja veig k no a anat malament per aki, jo h estat a Moulay uns dies (7 de 7, amb veles de 3,9 i 4,5).
Allo es el paradis tius vent d 25 a 50 nussos i onades de 1,5 a 4m. Expectacular i altament recomenable.
Aixo si, alla es va a navegar no a fer turisme jejeje ha k no hi ha molta cosa mes a fer.
Jo ja pirto 2 anys seguits anant i no h punxat cap dia, l'any k ve hi torno.
Salutt
alextxell dijo:Ja veig k no a anat malament per aki, jo h estat a Moulay uns dies (7 de 7, amb veles de 3,9 i 4,5).
Allo es el paradis tius vent d 25 a 50 nussos i onades de 1,5 a 4m. Expectacular i altament recomenable.
Aixo si, alla es va a navegar no a fer turisme jejeje ha k no hi ha molta cosa mes a fer.
Salutt
oopere dijo:alextxell dijo:Ja veig k no a anat malament per aki, jo h estat a Moulay uns dies (7 de 7, amb veles de 3,9 i 4,5).
Salutt
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.