Finde 15 y 16 pwra

Sembla que carrego a les 12 i pujo cap al tropik, hi ha boies ?

ALgú mes?

Al tropic??? encara no hi ha boies I tampoc el famos forfait per kite .... avui tot el dia amb 5.7 I 100 llitres

www. kawaii.tc

Al final vaig pujar a la tarda directament a la surfalegre, depres de navegar un dels millors dies de malgrat , 0 kites i només 4-5 wins amb tooot el mar plat per nosaltres .

Vaig estalviar-me carregar.. [applaudit]

eric si hi hagues hagut una previ bona suposo que la cosa hauria estat diferent... en el meu cas estic lesionat, he de fer repos i pujar per donar una volta tampoc em compensa.

jvr dijo:
eric si hi hagues hagut una previ bona suposo que la cosa hauria estat diferent... en el meu cas estic lesionat, he de fer repos i pujar per donar una volta tampoc em compensa.
lo mismo digo, la previ no era buena y personalmente tanto la pwa como la surfalegre no son cosas que me motiven...
Prefiero una buena sesión de formula en mi homespot [porreta]

jvr, recuperate pronto!

Discrepo la previ estava molt be per divendres per la tarda, dissabte, des de les 13 fins les 17:30 amb 5.7 I 100 llitres diumenge per slalom .... diumenge no vaig poder fer res tenia els peus I tornells fets una koka amb tan de choppy I millor no força gaire que l‘any passat vaig treure tota la ferralla dels peus, crec que dissabte vaig fer uns 30 km amb freewave.

www. kawaii.tc

fersan, solo decia que para mi subir hasta sant pere para un dia de previ (el sabado, porque el viernes no podia) no me compensa, sobre todo cuando hay previ en casa...
Eso dicho, ya he subido hasta leucate para un solo dia de previ, todo depende del gorilla que llevas dentro [meparto]

jo divndres vaig estar al riuet navegant amb 5.3 i 97l, disbte al clubmistral (ja que tenia el bungalow alla darrera) amb 7m i 116l fent slalom i combinat amb 5.7 i 97l, i ahir diumenge 7m i 116l.
un gran finde, i poder navegar aprop dels pros...no te preu...

Ups val, Es que feia temps que no havia navegat tant de temps seguit I el dissabte va ser un regal ja que com dius la previ era una mica descendent pero ja tocava una mica de termic.

www. kawaii.tc

Eres al millor lloc fersan, jo he fet 4 de 4 aquests dies pero no he baixat de 7.5mts.(tot i que dissabte la gent navegava amb 5.7).

Va anar d'un pel de venir amb material a sant pere , pero es alló de si aqui fa vent perque? coi dons per muntar 6mts.. [saludo]

Tot i aixi de Malgrat al tropik una mica alegre per l'autopista trigo 50minutejus, i vaig pujar a fer un vol..

També una mica per crear el precedent amb la [smiley_1140.gif] , a partir d'ara m'escaparé sempre per la pwa... [meparto]

Que va Not el any passat va ser un desastre .... entre setmana va entra una tramuntana bestial, sembla que alguna manga va ser anulada, I tot el cap de setmana res solament diumenge una miqueta pels pros. I a St Pere Pescadors feia des de el pont de maig que no feia res de vent I divendres vaig sortir de la feina a ls 2 per la previ ... al cotxe a 15 ..km/hora per arribar a fer uns quans bordos...

www. kawaii.tc

l'any passat recordo que dissabte va entrar algo de marinada x 6.4
pero aquest any perfecte, encara que si agues bufat més millor xD

Ja veig k no a anat malament per aki, jo h estat a Moulay uns dies (7 de 7, amb veles de 3,9 i 4,5).
Allo es el paradis tius vent d 25 a 50 nussos i onades de 1,5 a 4m. Expectacular i altament recomenable.
Aixo si, alla es va a navegar no a fer turisme jejeje ha k no hi ha molta cosa mes a fer.
Jo ja pirto 2 anys seguits anant i no h punxat cap dia, l'any k ve hi torno.
Salutt

alextxell dijo:
Ja veig k no a anat malament per aki, jo h estat a Moulay uns dies (7 de 7, amb veles de 3,9 i 4,5).
Allo es el paradis tius vent d 25 a 50 nussos i onades de 1,5 a 4m. Expectacular i altament recomenable.
Aixo si, alla es va a navegar no a fer turisme jejeje ha k no hi ha molta cosa mes a fer.
Salutt
Ja mho explicaras en calma aixo fent una birra...jeje

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

alextxell dijo:
Salutt

Jo tambe he estat una setmaneta a moulay, i hi penso tornar l'any vinent. Tal com dius es un lloc espectacular, jo que no tinc gaire experiencia amb onades me ha semblat el millor lloc en el que he navegat. I sobretot el poblet, petit, ningu et molesta. Veire la posta de sol cada dia, navegar fins que es fa tard, disfrutar amb la marea alta i baixa. El nivell de la gent. Quan hi vaig estar jo un dia vam veure tres orques que pasaven... No se... A mi m,ha encantat. Molt recomenable!

oopere dijo:
alextxell dijo:
Salutt

kites de 3.9 i 4.5 d'aixó n'hi ha???? [big-laugh]

Cabrunasssssssss [roto2gaydude.gif] per cert de 4m si que ni han, es el que es fa servir a Moulay.

Volver