FINDE DE VENT A CATALUNYA!!!!!!

Regor ¿por donde navegas?

Yo y alguno mas del foro estaremos por trabucador el sabado.

Los "machotes" creo que se iran para riumar :mrgreen:

Enrike dijo:
Regor ¿por donde navegas?

Yo y alguno mas del foro estaremos por trabucador el sabado.

Los "machotes" creo que se iran para riumar :mrgreen:

ja ja ja mira que os gusta Trabucador macho.

Diumenge i/o dilluns crec que baixaré cap a Riumar, no hi he estat mai i em ve de gust coneixer allò, si és amb castanya encara millor!!

Per cert, quin octubre-novembre de vent, no recordo res igual!!!! Llastima que fins ara tampoc ho he pogut aprofitar molt.

silent si el diumenge i dilluns has d'anar a riumar .. si no portes una 3.7 o més petit no podras navegar !! mare meva quin castanyote !! aprofiteu ! a mi em toca dema sessió a MENORCA [ojos] [sing] [qpasaneng2]

ja contareu ktal !

[saludo]

Menorquidaigua dijo:
silent si el diumenge i dilluns has d'anar a riumar .. si no portes una 3.7 o més petit no podras navegar !! mare meva quin castanyote !! aprofiteu ! a mi em toca dema sessió a MENORCA [ojos] [sing] [qpasaneng2]

ja contareu ktal !

[saludo]

Collons!! Acabo de revisar la previ y Windguru-pro dona 30-50 nusos!!! Te nasos tenir la 4.0 guardada mesos y mesos y que quan la vulguis treure sigui massa gran!! Vols dir que amb 4.0 no es pot aguantar? Ni amb les superlevanteres de Tarifa he necessitat menys vela (be, si l'hagués tingut l'hagues fet servir, però amb 4.0 aguantava apretant les dents)

Jo soc un "machote"... pero sense material ni nivell [bonk]

Pero sempre podem repetir una S'Agaró Hardcore Extreme Session no ricky i eugeni? Em sembla que algu encara hi ha de tornar per venjar un mastil trencat [qmeparto] Es que vam navegar amb condicions desfassades amb material no del tot idoni!
Jo no se si podre navegar aquest finde!

Els qui ens quedem per Barcelona, tindrem la possibilitat de navegar amb ponent a Castelldefels... sembla.

Què tal el ponent a Castelldefels... Tinc entès que no entra massa bé... o sí?

salvipardas dijo:
Els qui ens quedem per Barcelona, tindrem la possibilitat de navegar amb ponent a Castelldefels... sembla.

Què tal el ponent a Castelldefels... Tinc entès que no entra massa bé... o sí?

Entrar entra, pero normalment molt ratxejat: pases de 5 a 25 nusos en segons, aguanta uns minuts i torna a baixar. Es navega eperant la ratxa, entrant ràpid, fent 2 bordos i tornant a sortir abans que baixi (si no et quedes tirat fins que torna a entrar la ratxa). Lo bo d'aquesta curiosa forma de navegar es que Castelldefels permet iniciar-se en onades i et permetran passar a altres spots, val la pena.

També pot ser constant, si hi ha sort.

Veig que no ha canviat des de l'última vegada que m'hi vaig ficar ultrapassat de vela amb 5m2.. Ho recordo pq vaig tragar molta aigua i em vaig menjar unes quantes proes :mrgreen:

Això de navegar "a la ratxa" és una mica estressant...

Els qui us desplaceu (nord... sud)... us fartareu de vent, cabrons!

jvr hoy ha entrado mas en trabu en el riumar (que mas bien ha sido pco)

yo bajo a trabu seguro, llevo un ford focus azul

Aixo de navegar a castelldefels que ? amb ponent. a lo millor me escapo avui a castelldefels.. ja explicareu ña gent que aneu a Trabu, jo dema baixare.

Saludos

HOla, no hi ha ningu que es quedi pel centre que pugi a Malgrat!!, jo no puc fer desplaçaments tant llarg , almenys avui dissabte, dema ja ho veuré
Salut i bon windsurf

Eugeni dijo:
HOla, no hi ha ningu que es quedi pel centre que pugi a Malgrat!!, jo no puc fer desplaçaments tant llarg , almenys avui dissabte, dema ja ho veuré
Salut i bon windsurf

Si nungú es queda es perque el mistral no entra a la costa cental (només a Castelldefels pero normalment a ratxes d'uns minuts). El ponent pot fer-ho a alguns llocs (Malgrat, Castelldefels).

Volver