fractura taula

ic3beat

Nuevo usuario
Hola, fa poc vaig mirar la meva taula (BIC Techno-E 135) i després d'un temps de no fer-la servir, em trobo que estava oberta de proa. L'últim cop de fer-la servir no estava així, per tant alguna cosa haurà passat. Crec que és per canvis de temperatura, però no n'estic segur. Voldria saber si és fàcil i barata una reparació d'aquest tipus. Quina decepció tan gran anar-la a agafar per sortir un dia de vent i trobar-te amb això...

Gràcies

Adjuntos

• P7132721.JPG
    P7132721.JPG
    46 KB · Visitas: 923
  • P7132722.JPG
    P7132722.JPG
    46,6 KB · Visitas: 918
  • P7132723.JPG
    P7132723.JPG
    44,9 KB · Visitas: 920
Per si et serveix de consol, això és típic de les Bic... amb el pas del temps es desenganxen... Però la reparació no és cara, pregunta-ho al Gabi (t'he enviat el contacte per un privat).

Si és la taula que fas servir, val la pena reparar-la. Malgrat tot, és una bona taula.

salvipardas dijo:
Per si et serveix de consol, això és típic de les Bic... amb el pas del temps es desenganxen... Però la reparació no és cara, pregunta-ho al Gabi (t'he enviat el contacte per un privat).

Si és la taula que fas servir, val la pena reparar-la. Malgrat tot, és una bona taula.

Enviam a mi tambe el contacte d'en Gabi,gracies. [bonk] [bonk] [bonk] [bonk]

Ara no tinc res a la taula,be,m'ha saltat la pintura a la proa d'una catapulta pero res serios!!!! [crybaby] [crybaby] [crybaby]

Jo crec que no val la pena portar-la a ningú a reparar. El recobriment de plàstic de les BIC i les F2 velles es un autèntic "coñazo" de lijar i substituir, així que, generalment, és recomenable no tocar-ho i fer la reparació desde l'interior.

El teu cas es una separació típica de les BIC, però donat que el plàstic té 2 fractures, jo diría que algún bon cop ha rebut.

És molt fàcil de reparar. Necessites:
- adhesiu epoxy en jeringa (0,60€)
- 1-2 pinces de bricolatge o les pinces de la batería del cotxe.

media_1905745.jpg

l50273_1.jpg

Secuencia:
- buides amb un cutter una mica de l'interior de la planxa, uns 3-5mm de fondària
- fas la barreja dels 2 components del epoxy i l'introdueixes dins de la planxa. pots fotre-li un parell de pels de fibra de vidre, però de veritat que no cal.
- fas pressió amb les pinces i deixes curar durant 1h.
- al día següent pots lijar les gotes que han quedat per fora.

neira dijo:
Jo crec que no val la pena portar-la a ningú a reparar. El recobriment de plàstic de les BIC i les F2 velles es un autèntic "coñazo" de lijar i substituir, així que, generalment, és recomenable no tocar-ho i fer la reparació desde l'interior.

El teu cas es una separació típica de les BIC, però donat que el plàstic té 2 fractures, jo diría que algún bon cop ha rebut.

És molt fàcil de reparar. Necessites:
- adhesiu epoxy en jeringa (0,60€)
- 1-2 pinces de bricolatge o les pinces de la batería del cotxe.

media_1905745.jpg

l50273_1.jpg

Secuencia:
- buides amb un cutter una mica de l'interior de la planxa, uns 3-5mm de fondària
- fas la barreja dels 2 components del epoxy i l'introdueixes dins de la planxa. pots fotre-li un parell de pels de fibra de vidre, però de veritat que no cal.
- fas pressió amb les pinces i deixes curar durant 1h.
- al día següent pots lijar les gotes que han quedat per fora.

Merci Neira. Només fent això, ja puc ficar la taula a l'aigua com nova? L'epoxy farà que no entri aigua a dins i que la separació no segueixi fent-se més gran? I les fractures del plàstic les deixo i no passa res?

Si realment fent això ja tinc la taula llesta, sería una molt bona notícia.

Gràcies!

Ahir mateix vam fer una reparació idéntica en una Techno E de 135litres.
Un parell de xeringes de 0,60€ i unes pinces del mateix preu.

Ara només cal lijar i repintar, si s'escau.

Hola, ja li vaig fer la reparació, i perfecte. M'ha quedat un bon pegote que s'hauria de lijar i repintar, però de moment ho deixo així i ja he comprovat que funciona. En breu us envio les fotos!!

Gràcies i fins aviat!!

Pau

Volver