Fuerte 2010

alextxell

Totalwind Legend
Us deixo unes quantes fotos de les meves vacançes a Fuerte, no vaig navegar molts dies, per una mala eleccio de material (masa petit) taula twin de 78 i vela de 5.2.
Es pot apreciar la diferencia entre marea alta i baixa, l'espot es "Punta" molt maco i molt estresant degut a una especie d'illa de roques a la cual no et pots apropar, expliquen histories terribles de la gent que hi ha acabat alli. El probela es veu que es crean una especie de corrents i no pots sortir, amb la cual cosa acabes sense material i bastant malmes fisicament.
Bueno les fotos:

IMG_1766.gif

IMG_1775.JPG

IMG_1803.JPG

IMG_1807.JPG

IMG_1808.JPG

IMG_1809.JPG

IMG_1815.JPG

IMG_1818.JPG

IMG_1819.JPG

IMG_1830.JPG

IMG_1831.JPG

IMG_1837.JPG

IMG_1838.JPG

IMG_1845.JPG

IMG_1849.JPG

IMG_1850.JPG

IMG_1861.JPG

Si tornes avisa! Jo vaig anar el juliol de l'any passat i vaig navegar a Cotillo, El burro i al sud, pero em van quedar pendents els spots de la costa nord (Punta Blanca, Majanicho...) Anava sol i tanta roca, sense coneixer-ho i anant sol em vaig frenar (raro quan es tracta de windsurf) i em vaig quedar amb el "gusanillo". En general Fuerte em va decepcionar una mica doncs anava a millorar el surf i realment vaig aprofitar poc: pocs dies bons a El Burro, el Cotillo difícil i arriscat (orillera cerrona), els spots del nord solitaris i desconeguts, vent més suau del que esperava... Crec que te molt potencial però s'ha de coneixer bé. Cal tornar i exprimir-la, ha de ser genial!

silent dijo:
Si tornes avisa! Jo vaig anar el juliol de l'any passat i vaig navegar a Cotillo, El burro i al sud, pero em van quedar pendents els spots de la costa nord (Punta Blanca, Majanicho...) Anava sol i tanta roca, sense coneixer-ho i anant sol em vaig frenar (raro quan es tracta de windsurf) i em vaig quedar amb el "gusanillo". En general Fuerte em va decepcionar una mica doncs anava a millorar el surf i realment vaig aprofitar poc: pocs dies bons a El Burro, el Cotillo difícil i arriscat (orillera cerrona), els spots del nord solitaris i desconeguts, vent més suau del que esperava... Crec que te molt potencial però s'ha de coneixer bé. Cal tornar i exprimir-la, ha de ser genial!

Si a mi em va pasar algo semblant, tambe esperaba millorar el meu surf, pero res de res. Segons el locals d'alla la millor epoca es basicament l'hivern i la primavera, pero basicament per fer "pure surf" segons em van dir tampoc no entren grans ventoleras.
En fi, avans de tornar a Fuerte visitare altres spots d'onades (El medano, Marroc......)

...kines fotus mes xules. Escolteuuuu ?? ke jo m'en vull anar per Novembre....ja sé ke les estadistikes no parlen massa a favor d'akest mes, però és quan puc fer vacances. De totes maneres la meva idea es agafar nivell, aprendre a fer el water i a trasluchar com deu mana. M'aconselleu algun lloc en especial per pernoctar. Marxo sol 1 setmana. Kè m'aconselleu més apartametn-bungalow o hotel...??

Salut !!

Volver