Garbi els propers dies

not

Totalwind Legend
Sembla que vol entrar una mica de garbi per la costa central els propers dies sobretot dimecres...

ep estem parlant de vent suavet... potser com a molt per 6-7 metres

avui ja ha comen}at pero nomes per big sails...

a veure!

De moment per aqui esta de nord, pero pot girar en cualsevol moment.

esta entrant 13 a malgrat i 16 palamos i pujant vaig cap alli!

A castelldefels esta de S.E. pero fa un moment estaba de nord o sigui que res de res i a mes no wind.

A Bcn res de res tampoc, estava de nord. Ambient bastant fresc i humitat.

Per cert a la Mar Bella estan construint un altre espigó, diria que per sobre el nivell del mar. Avui hi havia molts camions transportant enormes pedres...

al final han punxat (els que volien navegar amb 7metres) no pas amb "lo ferry" [platano]

he arribat y donaven 13-14 el temps de decidir i ha caigut a 8-9.

esperem que dema entri per sortir sense formula.... dos dies amb 11 metres cansen [big-laugh]

display_map.php

Not y luego dices que si por la familia que si por el trabajo que si por otras cosas ... navegas poco ... que poca verguenza!!!! jajajajajajaja [cheer.gif]

Estaremos muy atentos mañana miercoles, yo tengo muuuuucha fe.

Enrike dijo:
Not y luego dices que si por la familia que si por el trabajo que si por otras cosas ... navegas poco ... que poca verguenza!!!! jajajajajajaja [cheer.gif]

Estaremos muy atentos mañana miercoles, yo tengo muuuuucha fe.

hombre yo navego bastantes dias, no puedo quejarme [platano]

lo que no puedo es pasarme el dia entero o moverme de malgrat...

pero un par de horillas la dia si me puedo escapar [big-laugh]

lo de estar "a puesto " de que va? crec que m'ho he perdut.. [bonk]

sempre feu la brometa aquest pero no ho pillo...

algú podria explicar-me com haig de fer per explicar-li al jefe que haig
d'anar a navegar un dimecres...........
Llegeixo el foro de la previ i m'estiro dels cabells, jo currant i vosaltres
aquí parlant d'anar aquí i allà ........ [muro]

Salut companys

A pero tu treballes? ja ja ja ja es bromaaaaaaaaaaa
Aquesta gent suposo que traballa al costat del mar i poden anar al migdia. Jo per anar al mig dia necessito plegar 30 min. avans.
Es a dir 30m per anar 40 per navegar i duxatme i 20 per tornar, no se si compensa pero si dema entra.................
Aixo si arribes amb el cabell mullat i aviam com ho expliques.

jo començo a les 5 [muro] a currar amolines, a la 1 ja he fet les meves 8horetes....

no hi ha mes truco ... a veure si la gent es pensará que tenima alguna recepta màgica!!

de totes maneres els dies de parte hi ha molts costipats , gastroneteritis i altres mallaties lleus que imepdeixen a la persona humana anar a treballar, pero no anar a fer win. [heavy] [read.gif]

ahhhhh!
ara començo a entendre ....... ja veig ......
ara que hi penso, jo des de l'any passat que no em poso malalt [aiba] , pot ser ja toca ........ [victory.gif]

t'esperem "a puesto"? et tindrém una camamilleta calenteta a punt! [bonk]

Volver