La Franqui 18-19/9/2010

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
2 dies de tramontana 20-35 nussetes ratxejat pero constant, La Franqui es un puesto milt xulo per navegar i ames amb moltes comoditats per el windsurfiste. Aigua per rentar el material, dutxes, serveis...etc. i molt bon ambien navegant.
Han sigut 2 dies ben aprofitats de tramontana on ens vem trobar algun forero, en aquest cas forera, afinada a França "Neus".
Bueno us deixo unes fotos, no estan molt currades per que la fotografa tenia fred i no volia estar tot el dia esperant a que el senyoret s'apropes per fer fotos.
[saludo]

IMG_1906.jpg

IMG_1909.jpg

IMG_1913.jpg

IMG_1914.jpg

IMG_1917.jpg

IMG_1937.jpg

IMG_1943.jpg

IMG_1944.jpg

IMG_1946.jpg
 
Esta molt be que poseu imatges dels vostres safaris. Fa venir ganes de provar el mateix....
A mes a La Franquie imagino que t'estalvies de posar aleta anti-algues, oi?

Aixi et vas perdre la Paella del Bunker, jo també, però tu tenies coses millors que fer.... [big-laugh]
 
La Franqui es mar obert no hi han algues. La paella del Bunker bueno no em sap greu de perdramela, millor navegar que menjar paella.
 
Pues tiene buena pinta el spot

Solo una pregunta Alex si sopla un poco aponentado o incluso NO ¿no es un poco terral (off shore) en La Franqui?
 
La Franqui hace una foma como de L, si estas a la part curta diguessim no es terral es side, per si estas a la parta llarga es offshore total, pero es navega. De fet en aquella par es a on fan el mondial el vent.
Si gira una mica si que pasa a ser una mica offshore i el mar s'aplana totalment, pero no es molt perillos, sempre i cuan no navegus sol i facis bordos extremadament llargs (pel tema de trencar material).
 
bon report, jo tinc moltes ganes de pujar a la Franqui, es el seguent spot que vull provar, en Marius y tota la colla diuen que esta molt bé. A veure aquest cap de setmana proper, pero es un pal pujar sols un dia pern navegar.
 
Volver
Arriba