Leucate aquesta Setmana??

Lluis_CB

Totalwind Hero
Tinc planejat pujar per leucate un dia d'aquests amb mes gent, per adquirir material i evidenment fer una navegada que valgui la pena :D

He vist que no sera ben bé tramuntana, tot i aixi sembla que dijous bufara entre 20-25 nusos...

Com ho veieu, algu em pot aconsellar? Si la previ no es massa segura potser ho ajorno per una latra setmana!

Saluts

Lluis_CB dijo:
Tinc planejat pujar per leucate un dia d'aquests amb mes gent, per adquirir material i evidenment fer una navegada que valgui la pena :D

He vist que no sera ben bé tramuntana, tot i aixi sembla que dijous bufara entre 20-25 nusos...

Com ho veieu, algu em pot aconsellar? Si la previ no es massa segura potser ho ajorno per una latra setmana!

Saluts
Hola, donçs jo akest finde puc fer WS, aixins ke després de consultar spots varis, sembla ser ke a Leucate és dels pocs ke bufarà...hi haurà força 3-4. Seria pujar Ds o Dg.
Allà em vaig comprar la planxa RRD l'any passat...nova i d'oferta....i va estupendament bé. Si tens intenció de comprar material nou o de 2ª ma, allà tens per remanar i remanar per un tubbbbb.
Bueno si t'interessa o hi ha algú ke vol fer una escapadeta akest finde a allà...ke m'ho faci saber...ke hi podriem anar plegats.
Salutacions !! ....ja direu !!!

aprofiteu el cap de setmana sembla que entrara tramontana.

Volver